Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fiat uno 1,0 duzo spala i sie zalewa

pawełek3650 21 Sty 2007 15:31 3387 7
  • #1 21 Sty 2007 15:31
    pawełek3650
    Poziom 16  

    witam w przyszłą sobote mam sie zająć fiatem uno z silnikiem 1,0 i chciałbym zasięgnąć informacji auto ma nastempujące objawy przy jezdzie na miejscu spalanie dochodzi do 9L albo 8,5L autem jezdzi kobieta i nie przekracza prędkości 80-90km/h auto ma nie równomierne obroty i mam problem z zapalaniem bo sie zalewa paliwem i w tłumiku jest mokro tak jakby pluło paliwem jakiś wcześniejszy szpec wymienił komputer bo powiedział ze właśnie jego wina niestety nic sie nie zmieniło pózniej znalazł wycieki ze zbiornika niby wymienił zbiornik dalej jest jak wcześniej co może być przyczyną ze to auto sie będzie przylewało paliwem dodam ze auto wcześniej mniej nie paliło bo kobieta jest posiadaczem pojazdu od roku a z tego co słyszałem to te auta palą niewiele i powinno się to mieścic w granicy 7 do niecałe 8 z góry dzięki za podpowiedzi.

    Pozdrawiam

    0 7
  • #2 21 Sty 2007 15:49
    vvaldek
    Poziom 28  

    sprawdz czy termostat trzyma temperature silnika

    0
  • #3 21 Sty 2007 16:02
    lucik
    Poziom 17  

    Termostat to raczej nie bo silnik byłby niedogrzany ale nie zalewałoby go Sprawdź czujnik temperatury silnika. Jeżeli pokazuje cały czas np -10 to komputer dawkuje dużo paliwa (jakby był na ssaniu) nawet gdy silnik jest gorący. Przy temperaturze 20st. powiniem mieć 2000-3000ohm, a przy 90st. 200-300ohm.

    0
  • #4 21 Sty 2007 17:16
    Tomaszek
    Poziom 11  

    Moze sonda lambda szwankuje

    0
  • #5 21 Sty 2007 19:22
    pawełek3650
    Poziom 16  

    ok to czujniki wiem jak posprawdzać jeszcze nie wiem jak dokonać pomiaru sondy lambdy i co mi jest do tego potrzebne?? pozdrawia

    0
  • #6 21 Sty 2007 22:52
    lucik
    Poziom 17  

    Najlepiej oscyloskop i to w zasadzie obojętnie jaki. Miernikiem raczej nie dasz rady. Są jeszcze diodowe próbniki sondy.

    0
  • #7 27 Sty 2007 18:03
    karting
    Poziom 11  

    witam!!! po pierwsze uno 1.0 będzie tyle palił w mieście na krótkich odcinkach jazdy to znaczy do pracy i z powrotem. Po drugie wymienił bym przyspieszacz zapłonu podciśnieniowy - to ta satelitka na aparacie zapłonowym . a po trzecie wyczyścił kopułkę od aparatu zapłonowego i sprawdził bym stan świec i kabli wysokiego napięcia.

    0
  • #8 27 Sty 2007 18:19
    zdyz
    Poziom 14  

    czy to jest 1.0 fire bo jesli tak to zaplonem steruje modul sprawdz przeputnice powietrza wyczysc carbo cleanerem sprawdz silnik krokowy jesli rzeczywiscie jest to jazda w miescie i na krotkich odcinkach to tak bedzie auto musi miec odpowiednia temp. do pracy i tego sie nie zmieni

    0
  Szukaj w 5mln produktów