logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Brak dostępu do internetu na laptopie z WiFi mimo znakomitego połączenia

walker385 24 Sty 2007 22:03 1721 6
REKLAMA
  • #1 3483922
    walker385
    Poziom 11  
    Witam wszystkich forumowiczów.
    Mam w domu sieć, składającą się z dwóch komputerów i routera. Do tej pory połączony byłem z routerem za pomocą kabla, ale kupiłem laptopa z wifi i chciałbym się połączyć bezprzewodowo. Laptop wykrywa sieć bezprzewodową i po wprowadzeniu hasła łączy się z nią. Następnie pojawia się komunikat, że jakość połączenia jest znakomita. Mimo to nie mogę połączyć się z internetem, ani z drugim komputerem w sieci. Na kablu wszystko chodzi spoko. Nie rozumiem o co chodzi.
    Gdzie może być pies pogrzebany?? Podejrzewam że to kwestia konfiguracji, ale nie wiem jak to ustawić, jestem raczej początkujący.
    Za wszystkie odpowiedzi dziękuję i pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 3483970
    hackermen
    Poziom 12  
    Ocena: 14
    masz router bezprzewodowy czy chcesz udostepnic z kompa na laptop bezprzewodowo?
  • REKLAMA
  • #3 3484094
    trocse
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 28
    Opisz jak masz ustawiony protokol na kablu i na radio, i jaki to router.
  • #4 3488476
    walker385
    Poziom 11  
    W załączniku dodaję zrzuty ekranu na których widać, że połączenie zostało nawiązane (54Mb/s). Na karcie "obsługa" widać jakieś adresy. Widocznie zostały nadane automatycznie, bo ja ich nie ustawiałem. Połączenie kablowe działa bez zarzutu. Nie nadawałem żadnych adresów. Po prostu zainstalowałem program załączony przez dostawcę internetu i wszystko jest ok. Kabel działa spox, tylko radiówka nie chce.
    Mój router jest marki SPEEDTOUCH. Wszystkie kontrolki za wyjątkiem WLAN świecą się na zielono. Tylko wskaźnik sieci bezprzewodowych jest pomarańczowy.
    POMOCY!!! Co to może być??
    Załączniki: