Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Problem z połączeniem w sieci bezprzewodowej.

walker385 24 Jan 2007 22:03 1616 6
    walker385
    Level 11  
    Witam wszystkich forumowiczów.
    Mam w domu sieć, składającą się z dwóch komputerów i routera. Do tej pory połączony byłem z routerem za pomocą kabla, ale kupiłem laptopa z wifi i chciałbym się połączyć bezprzewodowo. Laptop wykrywa sieć bezprzewodową i po wprowadzeniu hasła łączy się z nią. Następnie pojawia się komunikat, że jakość połączenia jest znakomita. Mimo to nie mogę połączyć się z internetem, ani z drugim komputerem w sieci. Na kablu wszystko chodzi spoko. Nie rozumiem o co chodzi.
    Gdzie może być pies pogrzebany?? Podejrzewam że to kwestia konfiguracji, ale nie wiem jak to ustawić, jestem raczej początkujący.
    Za wszystkie odpowiedzi dziękuję i pozdrawiam.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    hackermen
    Level 12  
    masz router bezprzewodowy czy chcesz udostepnic z kompa na laptop bezprzewodowo?
    trocse
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Opisz jak masz ustawiony protokol na kablu i na radio, i jaki to router.
    walker385
    Level 11  
    W załączniku dodaję zrzuty ekranu na których widać, że połączenie zostało nawiązane (54Mb/s). Na karcie "obsługa" widać jakieś adresy. Widocznie zostały nadane automatycznie, bo ja ich nie ustawiałem. Połączenie kablowe działa bez zarzutu. Nie nadawałem żadnych adresów. Po prostu zainstalowałem program załączony przez dostawcę internetu i wszystko jest ok. Kabel działa spox, tylko radiówka nie chce.
    Mój router jest marki SPEEDTOUCH. Wszystkie kontrolki za wyjątkiem WLAN świecą się na zielono. Tylko wskaźnik sieci bezprzewodowych jest pomarańczowy.
    POMOCY!!! Co to może być??
    gothye