Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polo 1,9D silnik AEF 1996 problem z grzaniem świec żarowych.

28 Sty 2007 21:33 3868 3
  • Poziom 15  
    Mam takie auto jak w temacie. Sterownik pompy grzeje świece aż do chwili, kiedy silnik osiągnie 70 stopni. Czy w tych silnikach to normalne, czy powinien wyłączyć wcześniej grzanie. Czy jest możliwość skrócenia czasu grzania świec np vag, lub przez bezpośrednie zaprogramowanie motoroli w tym sterowniku. Denerwuje mnie to ponieważ dość często palą mi się świece w ciągu pół roku wymieniłem już 3. Pozdrawiam Daniel.[/img]
  • Pomocny post
    Poziom 21  
    Witam.Jeżdżę z tym samym silnikiem w skodzie Felici.Jest to normalna sprawa.Od chwili załączania silnika świece pracują dokładnie 3 minuty czy silnik zimny czy ciepły dopiero gdy płyn osiągnie 70 °C wtedy nie pracują.Po tym czasie gasną.Sprawdzałem w VW Transporter ,Lublin jest tak samo.
    Ze świecami jest różnie jak kupiłem firmy Febi to na rok teraz mam BOSCH.
    Są znacznie trwalsze.
    Pozdrawiam
  • Poziom 15  
    Dziękuje bardzo o to mi chodziło. Teraz też ma dwie Boscha i dwie NGK. Zobacze dzisiaj, która walnęła bo auto od dwóch dni znów kiepsko odpala jak jest zimne. Dziękuje kolego za pomoc temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam Daniel.
  • Poziom 21  
    Przypomniało mi się,że świece żarowe pracują jeszcze gdy otworzysz przednie drzwi nawet bez zapalania silnika na ok.30s.Wstępne podgrzanie.Polecam zastosować podgrzewacz paliwa.Mam u siebie z allegro.Dysponuje świetlną informacją kiedy świece grzeją i kiedy paliwo jest podgrzewane.
    Pozdrawiam.