logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nokia 3310 wyłącza się po nawiązaniu połączenia - co jeszcze sprawdzić?

Mati_89 07 Lut 2007 18:19 1632 7
REKLAMA
  • #1 3540517
    Mati_89
    Poziom 11  
    Ocena: 3
    Witam
    Mam taki problem że nokia 3310 wyłącza się zaraz po nawiązaniu połączenia. Wymieniłem w niej już chyba wszystkie układy jakie mogłem ale dalej jest to samo. Nokia trafiła do mnie nie włączająca się, bez diodek i z pozrywanymi ścieżkami w niektórych miejscach na diody. Po wygrzaniu zaczęła się włączać ale wyłączała się. Wymieniłem w niej PA, cconta, cobbe i VCO ale dalej się wyłącza. Oczywiście była sprawdzana na różnych bateriach:) Nie wiem co jeszcze mogę zrobić. Jestem początkujący, od pewnego czasu mam hot aira. Pomóżcie
  • REKLAMA
  • #2 3541976
    PiM_FM
    Poziom 25  
    Ocena: 18
    a Flasha zmieniłeś?? wgraj nowe oprogramowanie napraw IMEI policz sumki
  • REKLAMA
  • #3 3542100
    Mati_89
    Poziom 11  
    Softa też już kilka razy zmieniałem i nie pomaga:/
  • #4 3542162
    PiM_FM
    Poziom 25  
    Ocena: 18
    Moze to wina PA nowqe nie zawsze znaczy sprawne. Zmież pobór prądu z PA i bez niego podczas dzwoenienia
  • REKLAMA
  • #5 3542281
    lechu12
    Poziom 26  
    Ocena: 25
    To pozostał ci hagar do wymiany, spróbuj
  • #6 3543078
    Mati_89
    Poziom 11  
    Zmieniłem Hagara i jeszcze raz PA ale nie pomogło. Po zmianie PA zauwarzyłem na płycie główniej koło włącznika brak jakiegoś elementu i niestety brak jednej ścieżki do niego :cry: zaznaczyłem to na zdjęciu. Ktoś wie jak to teraz naprawić? Ktoś pewnie jak wcześniej ściągał ramki to oberwał ten element. Ale po co było je ściągać w tym miejscu??!!

Nokia 3310 wyłącza się po nawiązaniu połączenia - co jeszcze sprawdzić?
  • REKLAMA
  • #7 3543108
    ostry2105
    Poziom 21  
    Ocena: 7
    sprawdz jeszcze na innej bateri moze byc wina jej