logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Alarm w mieszkaniu. Porady dotyczące wyboru alarmu.

aleksandra 79 13 Lut 2007 15:32 2363 8
  • #1 3565222
    aleksandra 79
    Poziom 2  
    Witam serdecznie,
    Czy ktoś z Was mógłby mi coś doradzić w kwestii wyboru systemu alarmowego do mieszkania 55m2, 3 pokoje, parter, w tym 2 wejścia balkonowe?
    Jestem całkowitym laikiem w tej sprawie, a niestety miałam włamanie do mieszkania i musze się zabezpieczyć na przyszłość - aby spać spokojnie;)

Z góry zdikękuję za pomoc:)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra
  • #2 3565313
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #3 3566304
    gigi-44
    Poziom 27  
    Ocena: 99
    Witam i współczuje ale jak to mówią"mądry polak po szkodzie" też polecę centrala CA6 lub CA5 koszt z klawiaturą spokojnie do 400zł czujki EC301D cena sklepowa to ok 75 zł choć instalatorzy mają zniżki i można już je kupić za 50zł jakieś urządzenie do powiadomienia jeżeli masz linie telefoniczną to dialer do tej centrali kosztuje ok 70 zł syrenka na zewnątrz SPL 2010 ok120 zł akumulator 7Ah12V ok 40 zł .Pozdrawiam Krzysiek.
  • #4 3566625
    Zbych034
    Poziom 39  
    Ocena: 1417
    Zaproś firmę instalatorską zrobią ci wycenę (u mnie wyceny są gratis ale za daleko mieszkam)
    Myślę iż kwota 2500zł jest kwotą wygórowaną (u mnie byłoby taniej)
    Poz
    ZJ
  • #5 3566639
    bartek_p
    Poziom 31  
    Ocena: 195
    Do tego jeszcze jakać obudowa, kable. Tak jak sharp napisał, od 2500 w góre, zależy jak z kablami trzeba iść.
    Może rzeczywiście warto bezprzewodówke założyć jak mieszkanie jest wykończone.
  • #6 3568712
    weless77
    Poziom 12  
    Ocena: 2
    Witam.
    Jeśli masz mieszkanie "super odpicowane" to zalecałbym system bezprzewodowy unikniesz kabli.