logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

TV Sanyo c21ef67ex f6 a21 - jak naprawić brak odchylania pionowego?

Novy10 20 Lut 2007 02:27 2015 14
REKLAMA
  • #1 3593560
    Novy10
    Poziom 11  
    Witam

Otóż mam problem z telewizorem brak odchylania pionowego (pozioma kreska przez środek) motyw jest taki ze jak sie go trzepnie to zdarzy sie ze obraz powróci tak jak powinien byc ale na chwile i znowu to samo, więc domniemam że może być gdzies zimny lut lub brak styku lub coś podobnego, czytałem o tym tu na forum był post ale nie mam żadengo schematu i nie wiem gdzie i co, jakby ktoś mógł mi powiedziec gdzie szukać przyczyny to bym jeszcze sie "ukurzył", oczywiście jestem "świeżym" amatorem tej dziedziny. Nie sądze żebym to naprawił ale spróbować można:D

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 3593601
    iroc
    Poziom 13  
    Ocena: 3
    witam prawdopodobnie masz kondensatory do wymiany, poszukaj schematu. Z uwagi na to że nie są drogie proponuję Ci wymienić jak leci. pozdr
  • #3 3593616
    mirko66b
    Poziom 29  
    Ocena: 45
    Witam. Masz tam pion prawdopodobnie na LA7832 to taki scalaczek na radiatorze- przelutuj go. Sprawdź też zimne luty pomiędzy scalaczkiem i cewkami odchylającymi.
  • #4 3595776
    iroc
    Poziom 13  
    Ocena: 3
    układ to ostateczność. może najpierw sprawdź zimne luty, później kondensatory. A na samym końcu układ :-)
  • #5 3597166
    Novy10
    Poziom 11  
    No właśnie sprawdził bym te luty jakbym wiedział chociaż mniej więcj gdzie no i oczywiście nie moge znaleźć tego scalaka.
  • REKLAMA
  • #6 3597205
    ALUŚ
    Poziom 36  
    Ocena: 20
    Witam .

Przewody z cewek odchylających na kineskopie do wtyku na płycie i ścieżkami doprowadzą Cię do scalaka pionu .

I dalej to co napisał Kolega iroc .
  • REKLAMA
  • #7 3601885
    Novy10
    Poziom 11