logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Adobe Photoshop CS2 - Jak uzyskać efekt czarno-białej fotki z kolorowymi oczami?

DntSLn 10 Mar 2007 16:47 38558 12
REKLAMA
  • #1 3663846
    DntSLn
    Poziom 22  
    Ocena: 11
    Witam, od kilku dni jestem w posiadaniu Adobe Fotoshop CS2.
    Zastanawia mnie jak znacie sposoby na ładną edycję fotek. Jak narazie bawiłem się w nakładanie napisów - wychodzi mi dość ładnie.

Interesują mnie takie efekty jak:
    - czarno-biała fotka z np. kolorowymi oczami
    - efekt rozmycia od środka czy od zewnątrz.. (na środku obraz jest normalny a ku brzegom się rozmywa..)
    - jeżeli znacie jakieś ciekawe efekty, to bardzo proszę o screeny opisy czy nawet linki do artów o tym.

"Szukajka" nie boli.. więc szukałem w googlach i na Elce, nie znalazłem interesujących mnie rzeczy.

Proszę o dość prosty język - jestem początkujący, a pewnie innym też się przyda:)
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 3663899
    comer3
    Poziom 27  
    Ocena: 55
    Rozmycie brzegów zdjęcia można uzyskać w ten sposób:
    1. Narzędziem "zaznaczanie prostokatne" zaznacz fragment, ktory ma pozostać ostry
    2. Z górnego menu wybierz "zaznacz" > "odwrotność"
    3. Z górnego menu wybierz "zaznacz" > "wtapianie" - tu wpisz wartość
    (musisz poeksperymentować z wielkością - to zależy od wielkosci zdjęcia)
    4. Z górnego menu wybierz "filtr" > "rozmycie" > "rozmycie gausowskie"- wpisz wartość
    (tu też musisz poeksperymentować z wielkością - zależy od wielkosci zdjęcia)
    5. kliknij Enter ;)

Jeśli chodzi o "kolorowe" oczy na czarno białej fotografi, to może by się dało się coś takiego zdziałać poprzez zabawę z warstwami... Jak znajdę więcej czasu to postaram się coś pobawić i jeśli coś z tego wyjdzie to wrzucę tutaj opis..:)

Opis jak zrobić szybko zdjęcie z kolorowymi elementami jest tutaj: http://www.planetphotoshop.com