Mam pytanie, nigdzie nie moge znalezc, jaka jest maksymalna dopuszczalna dlugosc kabla skrosowanego w polączeniu miedzy dwoma sieciowkami??
Czy wolisz polską wersję strony elektroda?
Nie, dziękuję Przekieruj mnie tamModerowany przez jankolo:Za wypisywanie ewidentnych bzdur karzę kolegę OSTRZEŻENIEM
turbolover napisał:Nie było tu mowy o gigabit tylko o 100Mbps. 2 pary starczają bez problemu. Z tym "podmienianiem" to dopiero bzdura. Po co? Jak już żyła walnie to wiadomo można, ale prawdopodobieństwo ninemołsiernie niewielkie!
Nie zgadzam się z ostrzeźeniem, piszę o tym co wiem. Pracuję z sieciami od kilku lat i nie życzę sobie krytyki od strony teoretyków. To, że kolega jest moderatorem to wcale nie znaczy, że wie wszystko o wszystkim. Trochę pokory wobec praktykujących!
marian1977 napisał:Zdejmij ze skretki izolacje (i ewentualnie w ftp ekran) na kablu 10m, rozwin sobie specione kable tak, zeby wszystkie szly prosto, zacisnij koncowki, zobaczysz czy bedzie chodzic. Chyba normalne ze 100m to wartosc zanizona, no ale nie przesadzajmy. Turbolover widac naprawde ladne pare lat siedzisz w sieciach skoro piszesz jednostke Mbp/s.
prez8s napisał:marian1977 napisał:Zdejmij ze skretki izolacje (i ewentualnie w ftp ekran) na kablu 10m, rozwin sobie specione kable tak, zeby wszystkie szly prosto, zacisnij koncowki, zobaczysz czy bedzie chodzic. Chyba normalne ze 100m to wartosc zanizona, no ale nie przesadzajmy. Turbolover widac naprawde ladne pare lat siedzisz w sieciach skoro piszesz jednostke Mbp/s.