logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak odblokować Siemens M35 bez kabla? Zapomniałem kodu aparatu

Beneq 10 Mar 2007 23:15 1864 6
REKLAMA
  • #1 3665247
    Beneq
    Poziom 11  
    witam kolegów,
    chciałem odpalić staroć SIEMENS M35 i zapomniałem kodu aparatu, proszę o pomoc w jego odblokowaniu,
    da się to zrobić bez kabelka do telefonu?
    jestem w tym temacie zielony, prosze o wszelka pomoc,
    z góry dziękuję
  • REKLAMA
  • #2 3665292
    andastar
    Poziom 17  
    Ocena: 14
    Niestety, bez kabelka nie da się.
  • REKLAMA
  • #3 3665308
    Beneq
    Poziom 11  
    dzięki,
    w takim razie jak zdobędę kabelek to się odezwę,
    pzdr
  • #4 3667235
    karol0012
    Poziom 19  
    Ocena: 4
    Jak będziesz miał kabelek, przerób go na serwisowy z zasilaniem - potem freia i unlock....Wraz z simlockiem zejdzie kod telefonu
  • REKLAMA
  • #5 3668267
    Cieniu89
    Poziom 11  
    karol kabel tylko do orginału siemensa dołącza sie zasilanie aby był serwisowy a do reszty sa inne schematy
    zreszta
    po co przerabiać na allegro jest pełno kabli serwisowych chyba ze przyjdzie wałek zwykły kabelek mozna go przerobić wedłóg odpowiedniego schematu który znajdziemy na
    www.siemensiak.pl
    i
    www.forum.siemensiak.pl
    beneq bedziesz musiał przeciąc test pointa wtedy bedziesz miał pełny dostep do prac serwisowych
    miedzy innymi odblokowanie kodu aparatu
  • #6 3669561
    Adrian152
    Poziom 17  
    Ocena: 18
    Cieniu89 od kiedy to w m35 sie testpointa przecina....
    A co do kabla, to wystarczy stacja dokujaca od slki, zdejmujesz gorny plastik, i w momencie kiedy freia prosi o wcisniecie czerwonej sluchawki wkladamy fona w stacje, a i ladowarka takze musi byc podlaczona, wiec znajdz kogos kto ma sl45 i bedzi epo sprawie....
  • REKLAMA
  • #7 3680046
    Beneq
    Poziom 11  
    witam wszystkich,