Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 605 podlaczenie klimatyzacji A/C

Johnny605 13 Mar 2007 16:54 3359 6
  • #1 13 Mar 2007 16:54
    Johnny605
    Poziom 10  

Witam.Posiadam p 605 1990rok (silnik po kapitalce) 3.0L v6 ale nie o tym mi bylo dane pisac.... wiec tak zakupilem cala klimatyzacje od faceta co ciol 605 na czesci... wiec mam cala klimatyzacje kompletna lecz bez instalacji elektrycznej... Moim problemem jest jak ja podlaczyc , nie mam wiazki w aucie do klimy, wiec trzeba zrobic ja samemu mam dwa wentylatory wszystko zamontowane w aucie jest lecz lato juz idzie a klimy nadal brak (a przydalo by sie zimne wianie:) ) w poznaniu z kad jestem nie nie moge znalesc magika co sie na tym zna (sam nie wierze) jestem po technikum Łacznosci i wedle mnie to banalne ale nie do konca wiem jak dziala klimatyzacja.....

wiec moja prozba brzmi jak podlaczyc ja ? dwa kable ida do sprzezarki (sprzegla) czojnik temperatury jest na parowniku...wlacznik A/C i skraplacz 4 przewody ida do niego oraz wentylator od klimy .... te zeczy musze jakos podlaczyc .Bede wdzieczny za pomoc z tym problemem....

zapraszam do zwizualizowania auta :) www.605.solacz.net
    pozdrawiam Piotr z Poznania

0 6
  • #2 13 Mar 2007 17:34
    kazpal
    Poziom 15  

Sprubuj troszkę sprecyzować co to kupiłeś. Jeżeli sterowana ręcznie, to można spróbować, jak to klimatronik, to bez dokładnego schematu nie ruszysz

0
  • #3 13 Mar 2007 19:33
    Johnny605
    Poziom 10  

wiec tak kupiłem cala bez instalacji łączącej wszystko:
    -chłodnica do klimy
    -wentylator (na chłodnice od klimy)
    -skraplacz
    -parownik (wraaz z czujnikiem)
    -orurowanie
    -włącznik
    -sprzezarke

sterowana jest ręcznie włącznikiem z napisem A/C (nie ma zadnego nastawiania temperatury - wszystkie ustawiania klapek nawiewu mechaniczne na linkach,wiec zero elektroniki ->prosta klima