Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Bascom - opóżnienia mikrosekundowe

m0rderca 21 Mar 2007 20:00 963 4
    m0rderca
    Level 10  
    Witam
    Piszę oprogramowanie silnika spalinowego z wielopunktowym wtryskiem paliwa do poczciwego fiata 126P posiadam układ AT89C51 więc piszę go w Bascom 8051 a mój problem powstał taki że po przecytaniu pliku pomocy nieznalazłem opuznienia czasu w mikrosekundach w Bascom AVR takie opuznienie jest realizowane poleceniem Waitus a w Bascom 8051 tego polecenia niema a jak wiadomo silniki kręcą się z duzymi prędkościami obrotowymi i czas trwania jednego obrotu wynosi naprzykład 1milisekunda i np.34 mikrosekundy. Jestem jeszcze laikiem w pisaniu dopiero zaczynam wiec proszę o pomoc,i jeszcze jedno pytanie jaka komendą ustawić czas trwania impulsu.
    Pozdrawiam i proszę o pomoc
    szymtro
    Level 30  
    Powiem prawdę.
    Masz za małą wiedzę żeby uzyskać jakiekolwiek pozytywne efekty. Może zacznie kichać i prychać podczas próby odpalenia ale na tym się skończy w twoim przypadku.
    Popatrz najpierw tu:
    http://www.kubagert.prv.pl/
    I najpierw spróbuj zrobić dokładnie to samo a potem zrobisz sobie własny.
    m0rderca
    Level 10  
    Dzięki za linka ale tam praktycznie nic niema co by mnie interesowało po pierwsze kody zródłowe są napisane w asembleze a mi daleko do asemblera a zresztą tam jest tylko oprogramowanie do silnika z jednopunktowym wtryskiem gaznikowym. No ale cuż zadałem 2 pytania w pierwszym poscie, i zadam kolejne czy znajdzie się ktos kto na te pytania mi odpowie.
    john_t
    Level 29