logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

połączenie 2-komputerów w sieć z dostępem do internetu

Gajęcki 01 Kwi 2007 18:34 2468 4
REKLAMA
  • #1 3741800
    Gajęcki
    Poziom 15  
    Ocena: 10
    Na wstępie pragnę przeprosić wszystkich -czytających ten post .Na usprawiedliwienie powiem iż jestem nowicjuszem w dziedzinie kompteryzcji , a to może i z racji wieku.Posiadam dwa komputery z wewnętrznymi kartami sieciowymi ,dokupiłem kabel do połączenia tychże komputerów (10mb.) z gotowymi wtyczkami j45lub tp. Po zainstalowaniu w/w kabla i uruchomieniu programu konfigurowanie sieci udało mi się uzyskać połączenie z drugim komputerem -tylko w jedną stronę (drugim kompem nie widzę tego 1-szego.A cały problem to już nie wiem jak uzyskać dostęp do internetu , ażeby można było korzystać na 2-ch komputerach. W odpowiedziach prosiłbym o bardzo przejrzyste tłumaczenie ( w formie łopatologi , gdyż czytając inne wcześniejsze posty nie wszystko było dla mnie zrozumiałe. Raz jeszcze przepraszam ,ale ludzie mojego pokroju też coś jeszcze chcą. Z góry dziękuje za okazaną pomoc . Zapomniałem dodać -korzystam z połączenia internetowego Neostrady.
  • REKLAMA
  • #2 3741830
    marek-mba
    Poziom 18  
    Ocena: 4
    Pełno było już tego typu tematów. Musisz opisać jakie masz systemy operacyjne. Podaj też swoją konfigurację sieci. Sprawdź serwery DNS. Co do podobnych tematów to zobacz ogłoszenia na forum lub użyj przycisku szukaj.
  • REKLAMA
  • #3 3741870
    Gajęcki
    Poziom 15  
    Na obu komputerach mam zainstalowany system XP Home. Co do wcześniejszych postów (to prawda -jest ich wiele ) to nie doczytałem się lub nie były dla mnie zbyt przejrzyste - Tak jak wspomniałem wczesniej - jestem nowiciuszem. Dzięki
  • REKLAMA
  • #4 3741964
    marek-mba
    Poziom 18  
    Ocena: 4