logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak ustawić stary tuner L&S Electronic na więcej kanałów z Hotbirda?

dzamal 03 Kwi 2007 17:11 2358 12
REKLAMA
  • #1 3748478
    dzamal
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Witam!
    Parę dni temu wygrzebałem stary tuner, L&S Electronic firmy. Antene mam ustawioną na hotbirda(ustawiona tak aby działał polsat cyfrowy, którego juz niemam) no i szukałem i znalazłem tylko tvn i dwa inne programy. Czy tylko tyle będzie? Nie znam się na tym, instrukcji do tunera nie posiadam, więc nie wiem jak sie w nim parametry zmienia, automatycznego szukania chyba nie ma. Czy może przestawić antene na astre? Będe odbierał więcej kanałów? Czy może cos mi jest jeszcze potrzebne aby odbierać więcej kanałów?
  • REKLAMA
  • #2 3748513
    lord232!
    Poziom 27  
    Ocena: 178
    Witam.W menu tunera zmień polaryzacje.Jest V to zmień na H lub na odwrót.Pozd
  • REKLAMA
  • #3 3748518
    ksiks
    Poziom 19  
    Ocena: 35
    jest to sprzet analogowy wiec juz ta technologia została zastapiona technologią DVB . to masz duzo szcześćia że jeszcze coś złapałeś ale pewnie nie na długo, bo w analogu ginie wszystko.
  • #4 3748538
    dzamal
    Poziom 10  
    ksiks napisał:
    jest to sprzet analogowy wiec juz ta technologia została zastapiona technologią DVB . to masz duzo szcześćia że jeszcze coś złapałeś ale pewnie nie na długo, bo w analogu ginie wszystko.

czyli ogólnie sprzęt do wyrzucenia? nic sie nie da zrobić?
  • #5 3748563
    lord232!
    Poziom 27  
    Astra ma większą ofertę programów.
  • #6 3748585
    dzamal
    Poziom 10  
    lord232! napisał:
    Astra ma większą ofertę programów.

no może i ma, ale co mi po tym, skoro ich nie mogę odbierać.
  • REKLAMA
  • #7 3748690
    lord232!
    Poziom 27  
    Obróć antenę i będziesz mógł.
  • #8 3748811
    zbyszek_
    Poziom 26  
    Ocena: 109