logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Bojler gazowy LIKO 100L Lametal - dlaczego świeczka szumi?

radii86 05 Maj 2007 01:13 14499 13
REKLAMA
  • #1 3849962
    radii86
    Poziom 10  
    Ocena: 8
    Mam problem z powyżej opisanym bojlerem.
    Do tej pory chodził w porządku ale ostatnio zaczął strasznie szumieć.
    Po prostu pali się świeczka bo widać tylko tak dziwnie się rusza ten ogień i szumi. Po prostu ją słychać, że się pali a dawniej było bez tego szumu.
    Co jest przyczyną?
    Może mi ktoś pomóc?
  • REKLAMA
  • #2 3850070
    DonRomano
    Poziom 34  
    Ocena: 729
    Wyczyść dyszę świeczki.
  • REKLAMA
  • #3 3853372
    radii86
    Poziom 10  
    Ocena: 8
    a jak to zrobić? bo zacząłem coś czyścic i teraz jest jescze gorzej bo bojler sie zapala a zaraz gasnie. pochodzi chwilke i sie wylacza ? jestem zupełnie zielony w tym temacie wiec prosze o pomoc
  • #4 8521811
    mjokerm
    Poziom 11  
    Ocena: 4
    Mam taki podgrzewacz tylko 80 litrowy.

Przez rok był użytkowany, później kilka lat był nieużywany, teraz został ponownie zamontowany i nic, nawet świeczka się nie świeci. Wentylacja jest podłączona rurą do komina.

W czym może być problem?
  • #5 8521945
    waldekel
    Poziom 28  
    Ocena: 476
    Może zapowietrzony :?:
  • REKLAMA
  • #6 8526100
    mjokerm
    Poziom 11  
    A jak coś takiego odpowietrzyć?
  • #7 8529044
    waldekel
    Poziom 28  
    Świeczka będzie świeciła dopiero jak będzie dopływał do niej gaz. Po montażu podgrzewacza należy odpowietrzyć instalację gazową. Jak będzie gaz to będzie świeczka świeciła. Ostrożnie z gazem!
  • #8 8529946
    mjokerm
    Poziom 11  
    Gaz w instalacji jest, kuchenka gazowa podłączona do niej działa noromalnie a piecyk nic, ani odrobinka zapachu gazu.
  • #9 8531497
    waldekel
    Poziom 28