logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Podłączenie oplotu miedzianego w kablu antenowym – jak poprawnie zamontować?

mlody223 05 Maj 2007 16:15 2735 8
REKLAMA
  • #1 3851493
    mlody223
    Poziom 2  
    mam problem. co dokładnie nalezy zrobić z tym oplotem miedzianym w kablu antenowym. z czym musi on sie stykać? rozumiem, ze od telewizora ma wychodzić ten centralny przewodzik w kablu, potem wchodzic do tej jakby prowadnicy (miejsca styku). ale co potem? jak ma wygladac kabel od strony anteny?
    wybaczcie, ale jestem kompletnie zielony w tych kwestiach. sorry!!!

Proszę w swoich wypowiedziach używać polskich znaków diakrytycznych - ą, ę, ś, ł itd.
    Z jakiej litery zaczynamy zdanie?
    Proszę poprawić!
    [_P_]
  • REKLAMA
  • #2 3851535
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #3 3851546
    mlody223
    Poziom 2  
    Zasadniczo nie jestem pewien z obu stron, ale domyślam się, że błąd popełniłem od strony anteny i najpewniej nie wykorzystując tego miedzianego oplotu.
  • #4 3851549
    Arturo2005
    Poziom 33  
    Ocena: 485
    Ten miedziany oplot to ekran. Połącz go z masą.
  • #5 3851564
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #6 3851579
    mlody223
    Poziom 2  
    Masa, tzn.???
  • REKLAMA
  • #7 3851588
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #8 3851595
    _PREDATOR_

VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2312
    Oplot/ folia z drucikami do obudowy wtyczki, lub z tą dłuższą blaszką ;)
    Konto firmowe:
    ELMAX
    Małe Przedmieście 20/4, Olesno, 46-300 | Tel.: 535 XXX XXX (Pokaż) | Strona WWW: http://ftp.interka.pl/~elmax/about.php
  • #9 3851789
    mlody223
    Poziom 2  
    Koledzy, dziękuję bardzo za pomoc. Moja pierwsza lekcja elektryki zaliczona. Raz jeszcze dzięki!!!

Podsumowanie tematu