logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

VIDEO FUNAI VIP-150 - zatrzymuje się po 3 sek. odtwarzania kasety, co robić?

Krystian Bartuś 24 Maj 2007 19:08 1519 11
REKLAMA
  • #1 3917561
    Krystian Bartuś
    Poziom 12  
    Ocena: 1
    Witam.
    Mam problem z ww sprzetem. Po wlozeniu kasety działa ok 3sek (rozniez podczas przewijania na podglądzie) i po tym czasie jakby automatycznie daje STOP. Napiecia z zasilacza sa prawidłowe, paski wymienione, czujniki przeczyszczone i dalej nic.
    Dodam, ze przewijanie lewo-prawo dziala OK, mozna go w kazdej chwili zatrzymac i wznowic.
    Prosze o jakies rady. Dodam, ze jesli chodzi o tego rodzaju sprzet to jestem naprawde początkujący:|
  • REKLAMA
  • #2 3918108
    oldboy
    Spoczywaj w Pokoju
    Ocena: 536
    Krystian Bartuś napisał:
    czujniki przeczyszczone

Jeden z nich może być niesprawny.
  • #4 3918837
    Krystian Bartuś
    Poziom 12  
    co do słonca to juz sie jakiś czas temu przekonałem... masz racje... ten typ przy tym szaleje...OK przeczyszcze przełącznik funkcji i dam znać... a co do czujnika to w jaki sposób moge go sprawdzic??
  • REKLAMA
  • #5 3919000
    buli1
    Poziom 25  
    Ocena: 293
    Masz aparat w telefonie??? Jeśli tak to da się to sprawdzić za pomocą właśnie aparatu. Już pisze jak: przy włączonym video i bez kasety przyłuz aparat do diody nadawczej znajduje się to pod mechanizmem, ale wystarczy ze przyłożysz Kolo dwóch tych kółek co prowadza taśmę a dokładnie po środku nich i powinno ci się na aparacie cos pokazać (jakieś światło) tylko nie pamiętam czy szuflada ma być włożona. Nie wiem czy mnie zrozumiałeś ale nie wiem jak mam ci to wytłumaczyć. Sprawdź i napisz postaram ci to narysować. Poz
  • #6 3919824
    Krystian Bartuś
    Poziom 12