logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kompletnie niewiem ja sie do tego zabrać, chce miec internet

Jack48 10 Cze 2007 22:04 1284 8
REKLAMA
  • #1 3972301
    Jack48
    Poziom 15  
    Ocena: 2
    Witam . Mam taki problem bo jestem na razie trochę zielony bo jeszcze tego nigdy nie robiłem :| .
    No wiec chciałbym mieć internet w starszym laptopie Toshiba 210CS
    Parametry :
    Pentium 120 MHz , 16 MB RAM , 2x PCMCIA , i dysk 500mb z Win 98 .
    Mam internet w komputerze stacjonarnym z śląskiej telewizji kablowej
    Z takiego modemu :
    Kompletnie niewiem ja sie do tego zabrać, chce miec internet
    (to poniżej , to wyżej to tylko ładowarka do myszki )
    W kompie stacjonarnym jest płyta główna z zintegrowaną sieciówką ale jest także zwykła karta sieciowa ( jest tam bo wiem że będzie mi na pewno potrzebna ) .
    Ale co mam zrobić dalej jaką kartę kupić , no proszę niech mi ktoś pomoże bo :cry: po prostu już nie wiem co dalej ...
  • REKLAMA
  • #2 3972339
    badboy84
    Poziom 43  
    Ocena: 1485
    Jeżeli masz w kompie stacjonarnym siecówke (a nawet 2 :) ) to potrzebujesz jeszcze sieciówki do laptopa, czyli na PCIMCIA bo innej możliwości nie ma. Ten modem nie ma więcej wyjść ?, jeżeli nie to pozostaje jak napisałem na początku , minus taki że jeżeli ma być net w drugim kompie to pierwszy (ten z modemem) musi być włączony.
  • #3 3972364
    Jack48
    Poziom 15  
    Hmm wygląda prosto ... No to tak , jak dla mnie to minusa bo mój komp stacjonarny chodzi 24 godziny na dobę :P , a co do tej karty to musi to być jakaś specjalna ? Może mógłbyś mi dać jakiś tani przykład na allegro :D ?
    Acha w modemie niestety nie ma więcej wejść ale jest przecież ta sieciówka w kompie stacjonarnym .
  • REKLAMA
  • #4 3972392
    badboy84
    Poziom 43  
    Ocena: 1485