logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak i w czym opracować Menu DVD i zgrać AVI -> VOB

MES Mariusz 11 Cze 2007 20:01 1533 2
REKLAMA
  • #1 3974707
    MES Mariusz
    Poziom 36  
    Ocena: 224
    Witam.

Mam następujący problem (a czas paskudnie mnie goni, bo koniec podstawówki tuż tuż).

Mam zrobione 3 filmy w AVI (I, II i III klasa). Teraz chcę to jakoś ładnie oprawić.

Potrzebuję jakieś dobre i niskomplikowane narzędzie do tworzenia menu DVD, i muszę się jezcze dowiedzieć, jak przerobić AVI do VOBów, ewentualnie wyeksportuję materiał do DVD (w Adobe Premiere) jeśli się uda. Tylko nie jestem pewien jak to na płytę powrzucać, bo nie znam się za bardzo na vob-ach i ifo-plikach (nie jestem pewien, jak to działa). W każdym razie płyta DVD jest jedna a filmy są trzy ;-)

Kto mnie wesprze merytorycznie? Kto podpowie, co jak i zym zrobić?

Dziękuję pięknie
    Mariusz
  • REKLAMA
  • #2 3974939
    iron64
    Poziom 41  
    Ocena: 313
    Dość fajny i prosty jest Nero Vision Express.
    Generalnie to nie musisz się znać na układach vobów, program zrobi to sobie sam.
    Masz do wyboru jedynie ustawianie bitrate, czy ma być jeden czy dwa przebiegi kodowania, oraz rodzaj dżwięku. Można oczywiście stworzyć sobie menu, podział na rozdziały, prosty montaż itp.
    Słowem prosty programik, załapiesz w 5 minut co i jak.
    Na początek polecam, jeśli przyjdzie Ci ochota na bardziej dobajerzone rzeczy to tylko Adobe.
  • #3 3974965
    MES Mariusz
    Poziom 36  
    Ocena: 224
    iron64 napisał:
    Na początek polecam, jeśli przyjdzie Ci ochota na bardziej dobajerzone rzeczy to tylko Adobe.