logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór nagrywarki DVD do telewizora z funkcją nagrywania filmów z TV

dorota2 27 Cze 2007 11:24 1878 11
REKLAMA
  • #1 4025153
    dorota2
    Poziom 10  
    Ocena: 7
    Kompletnie nie znam się na takim sprzęcie.
    Przy wyborze nagrywarki takiej co się podłącza do telewizora a nie do komputera na co powinnam zwrócić uwagę?
    Chciałabym żeby mi nagrywała filmy z telewizji, czy w takim wypadku musi posiadać dysk twardy?
  • REKLAMA
  • #2 4025452
    Pablo1964
    Moderator
    Ocena: 640
    Powinna. Będzie Ci łatwiej edytować nagrany materiał, usuwać reklamy itp. Poza tym żywotność nagrania na twardym dysku jest o wiele większa niż na płycie DVDR.
  • REKLAMA
  • #3 4025769
    dorota2
    Poziom 10  
    a czy taka nagrywarka dvd bez twardego dysku nagra film z telewizij na płytę dvd?
  • REKLAMA
  • #4 4025783
    Pablo1964
    Moderator
    Bez pogorszenia jakości do 120 min wraz z reklamami. Na płytę warto nagrywać jedynie to co chcemy zarchiwizować, gdyż optyka w nagrywarce "żyje" stosunkowo krótko (w porównaniu do HDD). Jeżeli chcesz używać urządzenie do zapisu w celu jednokrotnego obejrzenia materiału, który "leci" o niewygodnej porze, twardy dysk będzie idealnym rozwiązaniem.
  • #5 4025905
    dorota2
    Poziom 10  
    dzięki, to już wszytko wiem. Głównie mi chodzi o archiwizację programów, mogą być nawet z reklamami.
    Ale jeżeli żywotność jest krótsza to kupię tą z dyskiem twardym. Wystarczy 160GB?czy więcej? Dużo nie będę zostawiać na dysku góra 4 programy godzinne, czyli ok 4 h.

A na co mam zwrócić szczególną uwagę przy kupnie nagrywarki?
    I czy do każdego tv można ją podłączyć?
    Jaką firmę polecasz?
  • REKLAMA
  • #6 4026080
    Pablo1964
    Moderator