Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo 460 2l '95 - immobilizer

18 Lip 2007 18:51 8671 16
  • Poziom 10  
    Witam,
    Mam 1,5 roku Volvo 460 2l. 95r., kupione w Niemczech. Do tej pory wszystko Ok. Parę dni temu po w jechaniu do garażu zgasiłem go. Zaraz chciałem wyjechać a on nie chciał odpalić. Rozłączał immobilizer jakby słaby akumulator. Okazał się złom. Na następny dzień wsadziłem nowy i nie odpala. Świeci immobilizer i w ogóle nie działa na pilota. Myślałem, że pilot siadł. Pojechałem po drugi i nic. Kupiłem nowe baterie i nic. Świeci ciągle dioda, zero reakcji. Bezpieczniki Ok. Przewodów żadnych nie rozłączyłem. Immobilizer jest razem z centralnym zamkiem. Centralny chodzi na kluczyk i na przycisk w środku. Znalazłem puszkę od centralnego. Znajduje się nad bezpiecznikami. Czy ona jest razem z immobilizerem? Instalacja i wyposażenie jest nienaruszone i oryginalne. Co można byłoby zrobić? Proszę o pomoc.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 28  
    Dioda w pilocie nie powinna cały czas świecić.Centralny rozumiem na podczerwień?
  • Poziom 10  
    Dioda jest w samochodzie po prawej stronie obok przycisku do blokady centralnego zamka. Volvo do serii 400 nie robiło pilotów z diodą. Sterowanie odbywa się drogą radiową. Ta dioda powinna zgasnąć po na cisnięciu UN LOCK (na pilocie), aby móc odpalić samochód. Żadnego odzewu. Jakby nie działał immobilizer.
  • Poziom 15  
    Daj zdjęcie komputera samochodu,w tym roczniku nie powinno być problemu.
    Zdjęcie możesz wysłać na priv

    elektronika5(malpa)wp.pl

    Pozdrawiam
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 10  
    Witam. Kupiłem książkę Haynes i co się okazało? Przypomniało mi się, że podłączałem prostownik, który był ustawiony na 24V. Wyleciało mi z głowy. Ten ułamek sekundy i spalił mi, immo i tylko działał centralny zamek. Po schemacie doszedłem gdzie, co trzeba podać, aby uruchomić auto. Do dziś dzień tak jeżdżę i w stawie w te miejsce alarm ze sterowaniem na centralny zamek. Póki, co siadła mi teraz skrzynia.

    Dodano po 1 [minuty]:

    W razie, co proszę pytać postaram się odpowiedzieć.
  • Poziom 14  
    witam Lecot mam taki sam kłopot z volvem tyle że u mnie działa pilot ale mruga lampka możesz podpowiedzieć co zrobić aby ominąć to immo z góry dzięki.
  • Poziom 10  
    Witaj,
    Podaj rocznik i jaki motor siedzi?
    Blokuje, że nie można odpalić czy tylko cały czas mruga dioda nawet jak uruchomisz auto?
  • Poziom 14  
    Witaj rok 95 1.8 benzyna teraz odpala ale mruga dioda.
  • Poziom 15  
    Witam

    Miganie kontrolki oznacza błędy w sterowniku, odczytać i skasować ręcznie.

    ominąć immo to wywalić przekaźniki sterowane z tego szarego modułu nad bezpiecznikami, przekaźniki sa za schowkiem po stronie pasażera, jeden od pompy paliwa a drugi na rozrusznik więcej chyba nie było

    Pozdrawiam
  • Poziom 18  
    A co jeśli to samo jest w aucie w silniku diesla? Rozrusznik już kręci, ale nadal nie odpala.
  • Poziom 10  
    Witam mam dość podobny problem. Pewnego dnia rozładował mi się akumulator oraz coś się stało z alternatorem bo nie ładował, zostawiłem auto u kolegi a na następny dzień wsadziłem drugi akumulator i bez problemu odpalił, alternator ładował i dojechałem do domu następnie samochód zgasiłem i już nie odpalił. Nie podaje zasilania na pompkę paliwa ani nie ma iskry na świecach.Wszystko wskazuje na immo ale na immo jest zrobione obejście i na tym obejściu palił bez problemów. Czy ktoś wie co może być przyczyną??
    Czy jak jest obejście to mógł się spalić immo i teraz blokuje??
    Parametry auta:
    volvo 460
    rok 1994
    silnik 2,0 benzyna

    Z góry dziękuje.
  • Poziom 14  
    Witam ja walczyłem z tematem tydzień omijałem immo szukałem dziury w całym a wina była czujnika z wału i tobie radze dobrze go sprawdzić.
  • Poziom 10  
    Jakiego wału?? dzisiaj znalazłem przewód do którego jak podam prąd to samochód odpala ale podaje prąd przez kabel z bezpiecznikiem i po kilku minutach samochód gaśnie a bezpiecznik jest spalony czyli myślę że gdzieś jest jakieś spięcie tylko nie wiem gdzie
  • Użytkownik obserwowany
    witam, skasuj bledy od immobilizera i centralki, zeby to zrobic w silniku masz gniazdo diagnostyczne, wloz kabelek z miejsce oznaczenia 1, przycisnik przez jedna sekunde przycisk w gniezdzie diagnostycznym, poczekaj ile razy mrugnie dioda, jesli 1-1-1 to masz zero bledow i wina lezy gdzies w przekaznikach, jezeli kod wyjdzie inny to po odczytaniu kodu nacisnij przycisk przez 5 sekund poczekaj az zgasnie dioda przycisku nie puszczaj, poczekaj az zapali sie znowu i wtedy pusc, wtedy kasujesz bledy i powinno byc wszystko oki, pamietaj zeby przystapic do kasowania bledów włącz kluczyk w stacyjce na poziom 2, pozdro
  • Poziom 24  
    Sorry że odgrzewam kotleta , ale problem ten sam autko volvo 440 1,9td 96 rok.
    Pilot centralnego zamka nie otwiera drzwi cewka gaszenia silnika i rozrusznik zablokowane .
    Podpowie ktoś jak to ominąć?
    Auto odpala po podaniu napięcia z akku na cewkę gaszenia silnika na pompie wtryskowej i zwarciu styków 30 z 87 na przekaźniku rozrusznika , no ale trza to zrobić tak żeby paliło z kluczyka .
  • Poziom 27  
    Zaprogramuj pilota i będzie palił z kluczyka. Uda ci się to o ile pilot jest sprawny.
  • Poziom 1  
    Witam mam podobny problem. Pojechałem do pracy moim Volvo 440 1,9 TD 96 rok i jak wyszedłem to nie było reakcji. Wszystkie kontrolki jakby delikatnie świeciły po przekręceniu kluczyka a kontrolka od immo świeciła. Zmierzyłem napięcie na aku wynik 11,4 V. Podłączyliśmy urządzenie rozruchowe zamknąłem z pilota i otworzyłem ale oprócz kontrolek które powinny świecić delikatnie świeciły się pozostałe. Po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia nic. Po wyjęciu kluczyka z włącznika i zamknięciu centralnego kontrolka od ładowania świeci. Brak świateł brak kierunków. Co za przyczyna? Ma ktoś jakiś pomysł.