Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Vectra B 1.8 16 V - po dłuższej jeździe gaśnie

19 Lip 2007 13:01 4002 14
  • Poziom 21  
    Witam
    Problem jest taki:
    Po dłuższej jeździe samochód zgaśnie i nie można go odpalić.Po ostygnięciu silnika autko zapala.Ale to najmniejszy problem: Autko było już u dwóch mechaników i u elektronika. I u każdego z nich komputer ma zero kodów usterek?!Czy ktoś sie już z tym spotkał??
  • Poziom 14  
    Przydałoby sie ustalić czego brak w momencie gdy niechce odpalić. Czy iskry... Czy paliwa...

    Chociaż uważam że iskry :D
  • Poziom 30  
    czujnik walu do wymiany
  • Poziom 21  
    cardiag - A nie powinien pokazać tego komputer??
  • Poziom 30  
    trzeba sprawdzic czujnik na piechote bo blad niekoniecznie moze sie pojawic. Jesli sie pojawi to "brak obrotow/rpm z silnika"
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    oscyloskop i patrzysz co leci z czujnika wału jak nie może zapalić
  • Poziom 30  
    elektrit napisał:
    cardiag napisał:
    czujnik walu do wymiany


    Ciekawa teoria, nie powiem...



    najwieksze prawdopodobienstwo.. na czujniku walka nie zawsze odpala
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    Możliwy jest też czujnik temperatury (ten pod DISem)
  • Moderator Samochody
    elektrit napisał:
    zawsze, poza tym jeżeli stwierdzi awarię czujnika wału to zgłasza błąd P0335.

    słabo się znam ale myśle ze nie powinien zapisywać błędu jeśli brak sygnału z tego czujnika bo by go przecież wywalał odrazu po włączeniu zapłonu gdy silnik nie pracuje
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 2  
    mam identyczny problem Vectra 98 1,6 16v - zimny pali ok po rozgrzaniu silnika nie da rady odpalic ponownie dopoki silnik nie ostygnie calkowicie, niedawno wymienilem kopulke zaraz po wymianie zaswiecil sie check engine i silnik przestal palic na gorąco
  • Poziom 17  
    Potwierdzam to co pisze elektrit. A nawet jeśli czujnik wału byłby uszkodzony to i tak zapalił (testowałem ostatnio podobny przypadek) To dziwne ale sterownik bierze wtedy sygnał z czujnika walka. Oczywiście będzie wtedy pracował w trybie awaryjnym. Pozdrawiam
  • Poziom 2  
    skomplikowane to, zapalilem przed chwila na zimno rozgrzalem silnik az wlaczyl sie wiatrak chlodnicy zgasilem i ponownie zapalilem bez problemu kilka razy, zasugerowalem sie wczesniejsza rada zeby przed zaplonem i przed wylaczeniem silnika przegazowac 3 razy...

    Dodano po 6 [minuty]:

    po nastepnych 10 minutach zaplon niemozliwy