logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zbudować mikrofon pojemnościowy do nagrywania perkusji?

edhelatar 19 Lip 2007 14:03 11661 12
REKLAMA
  • #1 4095200
    edhelatar
    Poziom 10  
    od razu powiem że jestem laikiem kompletnym więc prosze mówić jak do osła co gdzie jak i gdzie kupić. Potrzebuje do nagrania perki w zespole. jeśli ktoś się poświęci proszę o kontakt na gg 2909555
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 4095240
    ELECTRONICE.GINGER
    Poziom 13  
    Ocena: 6
    Widzę ze zmieniłeś poprzedni post już nie używając "lampowego". według mnie to dziwne pytanie, najprostrzy mikrofon pojemnościowy kupisz za grosze, raczej chodzi o wysterownie tego mikrofonu (w żależności od tego do którego "gara" chcesz go podłączyć jeden raczej nie wystarczy, dla centrali, werbla oraz blach)
  • #3 4097212
    edhelatar
    Poziom 10  
    no tak ale niedostanie się mikrofonu pojemnościowego za śmieszne pieniądze najwyżej że takiego do skypa albo cóś a to już mnie średnio interesuje z tego co weim to gary można nagrywać też na dynamicznym ale overheady muszą być z pojemnościówki, a prawdziwy pojemnościowy to jest stówa a niestety jestem uczniem gimnazjum i nie stać mnie na to żeby sobie kupić zestaw mikrofonów 6dyn. + 2poj. więc chce je zrobić samemu. tak apropo tamten temat o lampowych też jest aktualny choć widzę że chyba został usunięty
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 4097491
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #5 4097911
    edhelatar
    Poziom 10  
    niechodzi tylko mi o zbudowanie go z czynników pierwszych tylko z podzespołów. widziałem takie coś w necie tylko było to do małych mikrofoników pojemnościowych
  • Pomocny post
    #6 4098485
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #7 4102583
    edhelatar
    Poziom 10