logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Mandriva i jak zainstalować neostrade modem f@st 800 ?

_silver_ 19 Lip 2007 16:02 1682 8
REKLAMA
  • #1 4095592
    _silver_
    Poziom 18  
    Ocena: 2
    jestem początkującym użytkownikiem mandrivy i mam pytanie jak zainstalować neostrade modem f@st 800 i jak skonfigurować ten system
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 4095626
    rikokodo
    Poziom 14  
    Ocena: 13
    Jak kolega początkujący to proszę pomoce:)
    2006 i 2007 wersje PL
    Proszę podać linki do pobrania tych materiałów, a nie zamieszczać je na forum sądzę że są one ogólnie dostępne na internecie po czym proszę skasować zamieszczone załączniki!
    Regulamin forum jednoznacznie to określa.
    TONI_2003

Przepraszam ale innych źródeł nie znam.Proszę usunąć moją wypowiedź.
  • REKLAMA
  • #4 4096213
    _silver_
    Poziom 18  
    książki bardzo przydatne ale dalej nie wiem jak ustawić ten internet a na tym forum szukałem i nie znalazłem chyba słabo szukałem jakieś inne podpowiedzi jak to ostawić
  • REKLAMA
  • #6 4096407
    _silver_
    Poziom 18  
    szystko fajnie, ale żaden z linków niechce mi wejść.
    Czy kolega te błędy nie widzi?
    Zdania zaczynamy z wielkiej litery, a i przecinki czy kropki również by się przydały !
    Proszę poprawić również wszystkie posty w tym temacie !
    Dziękuję ...
    TONI_2003
  • REKLAMA
  • #8 4098102
    _silver_
    Poziom 18  
    Robiłem tak ja w podanych linkach i Neostrada sie niewładcza diody na modemie świecą czekam te 40 sekund i nic

http://strefamandrivy.pl/forum/viewtopic.php?t=8059

http://www.mandrivalinux.eu/showthread.php?t=26248&highlight=sagem+800+neostrada

http://www.mandrivalinux.eu/showthread.php?t=15482&highlight=sagem+800+neostrada