logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Instalacja Neostrady na Fedora 5 z modemem Sagem F@st 800 - krok po kroku

marcino2000 20 Wrz 2006 21:25 1812 26
REKLAMA
  • #1 3040483
    marcino2000
    Poziom 24  
    Ocena: 167
    że jestem zielony jesli chodzi o linuks to mało powiedziane, potrzebuje jakiejś instrukcji krok po kroku jak zainstalować neostradę z modemem sagem f@st800(bez zbędnych szczegółow zebym się połapał o co chodzi). w zamian 20pkt + pomógł (jesli rzeczywiscie pomoze(",).
    pozdrawiam
    marcino2000
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 3043048
    marcino2000
    Poziom 24  
    a jak włączyć konsole?;) udało mi się raz, i odpaliłem tak jak w tym artykule ale po poleceniu make instal wywaliło jakiś błąd z kernelem.
  • #4 3043212
    krzychoocpp
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 58
    Witam, poszukaj w menu "Terminal", "Konsola" albo "*term", konsola ma zwykle ikonę czarnego monitora. Jeśli wywaliło "jakiś" błąd to pewnie jest "jakiś" problem (być może brak uprawnień), podaj dokładnie co się wypisuje.

Pozdrawiam, Krzysztof.
  • #5 3043284
    marcino2000
    Poziom 24  
    konsole juz znalazłem;)
    po wpisaniu w konsoli ./configure wyskakuje jakiś długi test i na koncu pisze error: kernel-sources cannot be found!
  • REKLAMA
  • #6 3043317
    krzychoocpp
    Cytat:
    Zanim przystąpimy do instalacji sterownika, upewnijmy się, że mamy zainstalowane pakiety z kompilatorem (gcc) i z nagłówkami źródeł jądra, potrzebnymi do kompilacji własnych modułów (pakiet kernel-devel w Fedora Core)

Nie masz źródeł kernela, więc zainstaluj pakiet kernel-devel, szczegółowe instrukcje jak zainstalować pakiety w Fedorze można znaleźć np. na forum dystrybucji.

Pozdrawiam, Krzysztof.
  • #7 3043929
    marcino2000
    Poziom 24  
    a podesłał bys mi linki do downloadu tego pliku i do instukcji??szukam tego ale z miernym efektem