logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zbudować sterownik silnika 3-fazowego z układów BA6849FM i BA6840FP?

slodkie_ciacho 24 Lip 2007 19:12 3571 6
REKLAMA
  • #1 4110858
    slodkie_ciacho
    Poziom 15  
    Ocena: 23
    Witam.
    Nie znam się za bardzo na elektronice.
    Posiadam takie układy wymontowane z CD-ROM-ów. Czy da się, a jeśli tak to jak zrobić z tego taki sterownik?
    Załączam opis do jednego z nich a do drugiego jest tutaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic173715.html#1135708 (pubus, post 4)
    Pozdrawiam!
    Załączniki:
    • ba6840fp.pdf (127.67 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 4111766
    nouki
    Poziom 25  
    Ocena: 98
    nie rozumie masz schemat typowego podlaczenia tego ukladu do silnika wiec jaki problem?
    ja widze taki problem ze te sterowniki maja dobrane silniki parametrami dodatkowo sa tam 3 czujniki dajace sterownikowi informujace o stanie silnika by podczas utraty obrotow niwelowal to zjawisko
  • REKLAMA
  • #3 4112118
    slodkie_ciacho
    Poziom 15  
    Problem jest taki, że nie wiem jak to podłączyć...
    Nie wiem czy dobrze myślę, ale to jest ten typowy schemat. Więc zaznaczyłem w nim to co myślę, że tak jest. Cujniki to są te co są na płytce od silnika? Co do silników to mam je wszystkie tak jak były to znaczy wiem który jest do którego układu. Jak już wspomniałem nie znam się za bardzo na elektronice. Nie wiem tez jakie wartości powinny mieć poszczególne elementy-widzę że są tam też rezystory i kondensatory.
    Załączniki:
    • Jak zbudować sterownik silnika 3-fazowego z układów BA6849FM i BA6840FP? ba6840fp.JPG (42.43 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #4 4114955
    nouki
    Poziom 25  
    z tego co wyczytalem to wsztkie elemety liczone sa do konkretnego silnika wzory sa ale brak do nich paramertow silnika