Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wysoka temperatura, Passat, benzyna 93

ulzana 26 Jul 2007 18:57 2936 6
  • #1
    ulzana
    Level 12  
    Witam, skusiłem sie na wymiane silnika w moim dziadku, passat 93,benzyna 1,8 zagazowany, hm,przed wymiana nie działo sie nic co zaraz opisze,na wymienionym silniku, na postoju z uruchomionym silnikiem, wiatrak się włącza przy wskazaniach około 90 stopni, nic sie nie dzieje pozatym,może silnik pracować cały dzień i ok, włącza wiatrak i wyłącza, jest extra, ale dzisiaj podczas jazdy w cztery osoby ta temperatura wzrasta prawie do 100 stopni i nawet ciut ponad, pozatym podczas jazdy ta temperatura jest cały czas utrzymywana na tym poziomie a jak sie zdarzy lekko pod górke to sie podnośi jeszcze bardziej i zamrugała kontrolka od oleju,oczywiście od razu wyłączyłem zapłon, kurcze,o co kaman?, układ odpowietrzony, prześwit w chłodnicy jest, wiatrak się włącza, fakt, nie ustawiałem zapłonu pod gaz jeszcze, ale wydaje mi sie, ze to nie moze byc powodem tego zachowania,chyba, co mam zrobić z tym fantem ?? z góry dzięki za sugestie, pozdrawiam
  • #2
    any56
    Level 39  
    Prawdopodobnie termostat do wymiany...
  • #3
    goldwinger
    VIP Meritorious for electroda.pl
    a moim zdaniem to kolejny VW-ejowski czujnik temp. do wymiany (skoro wiatrak włącza i wyłącza)
  • #4
    bzykdamian
    Level 16  
    w tym silniku prawidłowa temperatura pracy wynosi 100 stopni. naprawde tak jest mam paska 1.8 kod silnika ABS i w instrukcji niemieckiej pisze że prawidłowa temp wynosi 100 stopni u mnie tak jest i nic złego sie nie dzieje. ja w trasie mam 95 stopni a po miescie 100 i tak powinno być
  • #5
    vymiathatch
    Level 31  
    Bawi mnie jak okreslasz tem na podstawie wsakznika z taka dokladnoscia :) A wracajac do tematu czujnik do wymiany :)
  • #6
    ulzana
    Level 12  
    Panowie, hm, na postoju wskazówka pokazuje, "nie wiem jaka jest dokładność tych wskazań",według podziałek 90stopni, podczas jazdy poszła na ponad sto, otworzyłem maske i wiatrak sie nie kręcił, połączyłem na któtko aby cały czas sie obracał, dojechałem do domu, podłączyłem znowusz do czujnika , i sie kręci i wyłącza i teraz to sam nie wiem, piszecie że czujnik, który, ten na wyjsciu z bloku, a może jakbym wstawił termostat 80, bo mam 80,7, co by sie stało, czy to ma jakiś sens, a może jak wymieniali silnik to może jakiegoś syfu naszło i zablokowało termostat, sam nie wiem co o tym myśleć, proszę o dalsze wypowiedzi.Pozdrawiam
  • #7
    zuczysko
    Level 15  
    Jak nie wysadza płynu to wszystko jest ok,tak ma być.wczasie jazdy silnik wykonuje większą pracę,spala więcej to i się grzeje mocniej.