logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak skonfigurować Wi-Fi z Neostradą i kartą D-Link w domu?

george07 28 Lip 2007 13:57 1943 3
REKLAMA
  • #1 4122559
    george07
    Poziom 13  
    Ocena: 2
    Witam! Mam od kilku lat neostrade rozprowadzoną w domu za pomoca rutera, czyli do rutera wchodzi kabel telefoniczny a z niego mozliwość rozprowadzenia kablem sieciowym. Ostatnio wpadłem na pomysł ażeby rozprowadzić internet za pomoca wi-fi (zwłaszcza chodzi o laptopa), nie chce wymieniać ruterka tylko pomyślałem o zamontowaniu w stacionarnym kompie karty z antenką D-link (zresztkowała sie po ostatnich porzadkach). Czy coś takiego bedzie działać i jaki możliwy zasieg to moze miec - budynek murowany?Czy łatwo taka siec jest ustawić, oraz zabezpieczyć przed intruzami (w sieciach jestem raczej laikiem). pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 4122629
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 4122642
    adamp359
    Poziom 15  
    Ocena: 18
    to nie lepiej zrobić tak dokupić AP czyli access point i podłączyć go go obecnego rutera i przez niego wszystko wysyłać co prawda karta sieciowa jest tańsza ale zeby korzystać z internetu będzie musiał byc włączony komputer a tak tylko ruter będzie działać
    zasięg to ma ze 100m max w budynkach a na wolnym powietrzu tak 300m
    jak się zabezpieczyć jak będziesz wysyłał słaby sygnał to mało kto się podłączy do Twojej sieci
    no ale są różni ludzie i znajdą sposób, jak chcesz mieć dobrze zabezpieczoną sieć to musisz zrobić ukrywanie nazwy sieci, filtrowanie po MAC adresie, hasło na sieć WEP2 czy jakoś tak, i jeszcze filtrowanie użytkowników czyli logowanie dla każdego użytkownika takie coś jak na neo ale te zabezpieczenia też można złamać kwestia czasu 2 dni i by było pewnie po robocie w zależności od jakości sygnału