logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Acer Aspire 3690 - nie odczytuje karty microSD 1GB, co zrobić?

ewaglanc 28 Lip 2007 18:21 6740 9
REKLAMA
  • #1 4123356
    ewaglanc
    Poziom 10  
    Ocena: 2
    WITAM
    Jestem po raz 1 na elektrodzie - napisze od razu nie znam się na laptopach po prostu jestem kobietą - ;) chyba mówi samo za siebie :p

Mamy z mężem laptopa acer model aspire 3690 - mam z nim duży problem ponieważ nie działa nam karta odczytu pamięci - tzn jak wkładam karte pamięci głupie 256 mb to ją ''widzi'' - nie odczytuje mojej karty 1 gb z telefonu - w telefonie też odczytuje - ma problem z tą kartą :( czy może mi ktos coś poradzić ? Skąd mam wziąść jaką instalke albo jak miałaby się ona nazywać - jak szukać i co ogólnie zrobić ?
    pozdrawiam i czekam na podpowiedzi
  • REKLAMA
  • #3 4123514
    charm_spider
    Poziom 22  
    Ocena: 13
    Dobrze by było sprawdzić kartę w innym czytniku (np u kogoś, za pomocą "tradycyjnego" czytnika, a nie wbudowanego), bo jeśli dobrze rozumiem, to karta jest podłączana za pomocą adaptera z microSD na SD. Nie wszystkie czytniki odczytują nowsze karty (to, że wszystkie wyglądają na SD nie znaczy, że są z sobą kompatybilne, dlatego powstały takie wynalazki odczytujące dużo wyglądających tak samo kart).
  • REKLAMA
  • #4 4123743
    ewaglanc
    Poziom 10  
    Już piszę - więc tak w laptopie mam zainstalowany windows xp . Karta działała od samego poczatku tzn od grudnia - sformatowana w telefonie działa ale tylko w tym laptopie nie działa - jest jakiś błąd - mój wbudowany czytnik kart jej po prostu nie widzi . Nie wiem o co chodzi jak wkładam inne karty od razu je wyświetla a moją nie i pisze "prosze włożyć dysk ".
  • #5 4123766
    ysiulec
    Poziom 14  
    Ocena: 9
    Rozumiem, że ten problem nie miał miejsza w przeszłości?