logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór anteny do AMSTRAD SRX 300: pokój czy satelita do 100 zł?

Biedrona555 06 Sie 2007 11:09 1850 10
REKLAMA
  • #1 4150482
    Biedrona555
    Poziom 11  
    Witam, na samym poczatku uprzedzam ze w ogole nie mam o tym pojecia i jestem totalnym laikiem, prosze o wyrozumiałość. Sprawa jest taka: potrzebuje anteny, tylko zastanawiam się jaką wybrać tzn. chcę najtańszym kosztem odbierać nastepujące programy: TVP1,2,3,TVN,POLSAT w dobrej jakości... zastanawiam się nad zwykłą anteną pokojową (np. takie coś: http://allegro.pl/item218703709_najskuteczniejsza_antena_tv_pokojowa_zewnetrzna.html)
    ... ale potem spostrzegłem na allegro że można bardzo tanim kosztem kupić zestaw satelitarny tylko że nie wiem czy z moją kasą to będzie możliwe (do 100 zł niestety ;/ ...) ... widziałem tuner+konwerter za 30zł (http://allegro.pl/item221333531_tuner_amstrad_srx_300_konwekter_gratis.html)
    ... a do tego jakaś czasza np. 65 cm http://allegro.pl/item220692279_czasza_65_cm_ocynkowana_tv_sat_tv_n_polsat_promoc.html
    Czy do tego miałbym jeszcze coś dokupic aby mieć cały zestaw satelitarny i które rozwiązanie jest lepsze aby oglądać w dobrej jakości powyższe programy?
  • REKLAMA
  • #2 4150502
    Krzychu7
    Poziom 40  
    Ocena: 530
    Jest to stary tuner analogowy. Za jego pomocą nie odbierzesz żadnego polskiego programu, za wyjątkiem TVN (chyba jeszcze nadają analogowo, lecz niedługo nie będzie nawet tego programu). Nie zawracaj sobie nim głowy!
    Kup tuner cyfrowy (FTA). W tym przypadku także nie będzie możliwości odbioru niektórych programów polskojęzycznych, np. TVP1, TVP2, prawie wszystkich z grupy TVN, POLSATU (za wyjątkiem POLSATU2) ponieważ są kodowane.
    Rozwiązaniem jest zestaw np. Cyfrowego Polsatu lub Cyfry+ ale to są koszty miesięcznego abonamentu.
  • REKLAMA
  • #3 4150514
    Biedrona555