logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zrobić granat dźwiękowy z opóźnieniem i automatycznym wyłączaniem?

offline 12 Sie 2007 00:48 2948 5
REKLAMA
  • #1 4169428
    Poziom 10  
    Witam!

Chciałbym zrobić coś podobnego do granatu tylko że zamiast wybuchać miałby wydawać piskliwy dźwięk!

Jestem amatorem w tych sprawach więc prosze nie krytykowac nie których moich wyrażeń!

Chciałbym zrobić coś prosteko i małego! myślałem o małym głośniczku (np. z telefonu komórkowego), przycisku który by to uruchamiał i jakiejś małej baterii która by to zasilała (najlepiej AAA). Ale nie wiem co z takimi detalami jak:
    -głośnik musi wydawać jakiś dźwięk
    -dźwięk nie może sie włanczać równo z przełącznikiem tylko z jakimś opuźnieniem najlepiej 7-8sekund.
    -noi po zagraniu jakiejś tam melodyjki musi się wyłączyć!
    nie wiem jak to zrobić więc proszę o rade!

(szukałem takiego tematu ale nie znalazłem)

==========================================================

a coś dokładniej?!
  • REKLAMA
  • #2 4170881
    me_super
    Poziom 29  
    Ocena: 44
    offline napisał:
    a coś dokładniej?!

A coś dokładniej to poszukaj na forum. I sprawdzaj pisownię, bo Twojego śmietnika nie da się czytać!
  • REKLAMA
  • #3 4173857
    Poziom 10  
    jestem początkujący więc pytam się który układ miałbym wybrać bo sie NIE ZNAM!!
  • REKLAMA
  • #4 4174005
    ZeeWolf
    Poziom 28  
    Ocena: 58
    Kolego, dostałeś nazwę układu i jego notę aplikacyjną (datasheet) - czego chcieć więcej? Jeżeli nie masz pojęcia jak odczytać notę, wytrawić płytkę albo włączyć lutownicę to niestety, ale pomyliłeś działy.
  • REKLAMA
  • #5 4175006
    r2d2004
    Poziom 31  
    Ocena: 77
    Witam!