logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Trzaski w głośnikach i słuchawkach Realtek AC97 Audio przy obciążeniu systemu

Cumle 15 Sie 2007 10:20 1914 4
REKLAMA
  • #1 4179733
    Cumle
    Poziom 10  
    Ocena: 4
    Witam wszystkich jako nowy użytkownik forum.

Mam następujący problem.

Na wstępie dodam tylko, że jestem delikatnie mówiąć amatorem w poniższym temacie tak więc proszę bez śmiechu.

Oto w kolumnach oraz słuchawkach podłączonych do komputera słychać trzaski lub tzw. szum zakłucający wszystko inne. Dzieje się tak podczas odtwarzania muzyki z dysku twardego, efekt szczególnie się nasila gdy w tym samym czasie odpalam/zamykam inną aplikację (np. skypa), powstaje efekt jakby dodatkowe obciążenie procesora/komputera generowały dodatkowe zakłócenia.

Zakłócenia słychać równolegle w słuchawkach i głośnikach.

Wg mnie to pewnie połączenie gniazda wtyczek (słuchawki/głośniki) z płytą główną nie posiada chyba styku (może gdzieś lut lekko puścił ?).

Moja karta dzwiękowa to Realtek AC97 Audio.

Proszę o pomoc.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 4179746
    K!lleR
    Poziom 39  
    Ocena: 131
    A więc zintegrowana. Jeśli kolega ma taką możliwość to niech zamontuje kartę dźwiękową na PCI i zobaczy czy jest poprawa. Po zamontowaniu karty na PCI należy wyłączyć w BIOS'ie kartę zintegrowaną.
  • REKLAMA
  • #3 4179777
    Cumle
    Poziom 10  
    Dodatkow chciałem jeszcze dodać, że cała ta sytułacja nie powstała z dnia na dzień tylko jeśli mozna tak powiedzieć, wzrastała przez ostatnie powiedzmy pół roku, aż do momentu gdy stała się nieznośna tj. dzisiaj.

Jeśli chodzi o kratę to spróbuję tak zrobić, jednak dopiero w przyszłym tygodniu :-(

Czy ktoś ma może jeszcze jakieś sugestie ?
  • REKLAMA
  • #4 4179786
    K!lleR
    Poziom 39  
    Ocena: 131