logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć silnik z Fiata 126el do instalacji w modelu z 1988 roku?

rudy55 24 Sie 2007 14:53 2163 7
REKLAMA
  • #1 4211278
    rudy55
    Poziom 10  
    Ocena: 1
    Mam problem,chciałem podłączyć silnik z eleganta do instalacji w starym maluchu z 88r,może ktoś wie jak to zrobic,niestety jestem tylko mechanikiem,pomóżcie silnik ze skrzynią leży w garażu już miesiąc,z góry dzięki.
  • REKLAMA
  • #2 4211743
    waldekg
    Poziom 28  
    Ocena: 169
    Witam.Będzie potrzebny przewód zasilający nowy układ zapłonowy,od bezpieczników do silnika.W starych maluchach był to przewód oporowy i trzeba go zastąpić miedzianym.Ten oporowy to jest chyba niebieski i ma białe druciki.Zacznij robotę mechaniczną "elektroda"zapewni ci pomoc.Napięcie na tym przewodzie pojawia się po włączeniu zapłonu.
  • REKLAMA
  • #3 4213983
    Mr-Milan
    Poziom 2  
    witam zeby to srobic musis miec kawałek wiązki od eleganta a dokładnie wiązki od silnika razem z modułem . W instalacji samochodu poszukaj przewód ktury idzie do cewki zapłonowej i wyciągni go zeby znajdował się po drugej stronie (jak będziesz wyciągał ten przewód to zaraz koło cewki jest łączenie poprzez diode do rozrusznika to słuzy do podniesienia napięcia podczas rozruchu,usun ten przewód i nie zawracaj se nim głowy)jak masz juz tę wiązke silnika to podłącz masy pod karoserie tam gdzie są podłączone masy z lamp,następnie podłącz przewód ten ktury wyciągnełesz wczesniej z instalacji samochodu (niebieski,PEŁNY NIEBIESKI)i podłącz go do niebieskiego wychodzącego z wiązki silnika.jak to juz zrobisz to to odpalaj miłej zabawy pozdrawiam.

Moderowany przez Błażej:

"Polska język - trudna język". Ostrzeżenie za niechlujną pisownię.

• #4 4214115
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #5 4214151
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 3623