logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Fiesta 1.1 - brak mocy przy większych prędkościach

Dixi68 06 Wrz 2007 22:36 2182 8
REKLAMA
  • #1 4258015
    Dixi68
    Poziom 15  
    Ocena: 23
    Mam problem z moją fiestą 1.1 93r . Samochód jeździ mniej więcej prawidłowo do ok. 80 km/h gdy próbuję przyśpieszyc to w zasadzie nic się nie dzieje tzn. słychac że coś się dzieje ale prawie nie ma efektów. maksymalna jego prędkośc to 110 km/h. Wymieniłem świece bo pierwsza i czwarta były czarne ale to nic nie dało. Wymieniłem przewody ale nadal brak efektów. Chciałem podstawic moduł zapłonowy, ale mam od fiesty 1,3 z wielopunktowym wtryskiem nie wiem czy będzie pasował. I tu pytanie do kolegów: czy taka zamiana jest możliwa? Nie jestem mechanikiem i moja wiedza na ten temat jest niewielka, ale i kilku mechaników których odwiedziłem miało bardzo różne zdania na ten temat, a wymienic wszystko po kolei to mogę ( w miarę możliwości ) sobie sam. Jeśli któryś z kolegów mógłby mi coś podpowiedziec, to będę bardzo wdzięczny i z góry dziękuję.
  • REKLAMA
  • #2 4258106
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2101
    Świece po wymianie nadal czarne?
    Może silnik już ma dość
  • Pomocny post
    #3 4258107
    vcc
    Poziom 35  
    Ocena: 466
    Oprócz świec i przewodów coś zmieniałeś?, jak tam filtr powietrza, paliwa.
  • REKLAMA
  • #4 4258195
    Dixi68
    Poziom 15  
    Filtr powietrza i paliwa wymieniłem w lipcu ponieważ miałem problem z przyspieszaniem tzn. gdy dociskałem pedał gazu maksymalnie to samochód przyspieszał wolniej niż wtedy gdy robiłem to stopniowo. Ale to nic nie dało. Świece po wymianie nadal czarne. A problem zauważyłem gdy wracałem z Zakopanego. Troszkę mu tam dałem popalic nieprzeczę. Zrobiłem ok. 300 km po tatrach często na 2 lub 3 biegu z trzema osobami. A jak mogę sprawdzic czy to silnik ma dośc?
  • Pomocny post