Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Niektóre strony internetowe się nie otwierają.

30 Wrz 2007 10:17 2202 4
  • Poziom 2  
    Witam.Mam problem z otwieraniem niektórych stron internetowych,a praktycznie wogóle sie one nie otwierają np. onet.pl.Zanalazłem niby pośrednią przyczyne,ale że nie znam sie na tym nie wiem jak to naprawiać.Włączyłem menadzer zadzań na drugim kompie i odnalazłeł tam wpis svchost.exe który wystepuje czterokrotnie.W moim komputerze svchost.exe wystepuje szesciokrotnie.Po zakończeniu zadania przedostatniego svchost.exe wszystko wraca do normy i odpalają sie wszystkie strony jak dawniej.Jest to niestety uciążliwe,za kazdym odpaleniem kompa trzeba to robić.Proszę podać przyczyne i ewentualną naprawe z góry dziekuj.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Na 99% masz na komputerze niechciane oprogramowanie rozsyłające spam lub wirusa.
    Sprawdź komputer na obecność takiego oprogramowania.
  • Poziom 27  
    Skoro uruchamia się przy starcie to daj: start -> uruchom -> msconfig .
    Przejdź do zakładki uruchamianie i wyłącz wszystko co wygląda podejrzanie, niepotrzebnie lub nie wiesz do czego służy.
  • Poziom 13  
    witam :)

    gizio13 napisał:
    Witam.Mam problem z otwieraniem niektórych stron internetowych,a praktycznie wogóle sie one nie otwierają np. onet.pl.


    zamiast usuwać skutki ,chyba lepiej poszukać przyczyny :D

    czy nie jest możliwe ( czytaj 100% pewne) że masz założone filtry url

    żeby właśnie nie korzystać z tych stron :D

    odpowiedz jest u osoby która udostępnia ci łącze pozdrawiam
  • Poziom 14  
    Jeśli używasz IE to spróbuj zainstalowac innąprzeglądarkę np. Firefoxa. Na tym moze fikać lepiej