logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór grzejnika do biura 6m2: olejowy czy panel ścienny?

uki4 07 Paź 2007 16:11 2747 9
REKLAMA
  • #1 4356621
    uki4
    Poziom 17  
    Ocena: 61
    Czy taki grzejnik olejowy elektryczny ogrzeje sprawnie pomieszczenie 6m2?
    A może zastosować jakiś panel ścienny elektryczny?

Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 4356705
    zdzislaw111
    Poziom 26  
    Ocena: 45
    Witam.
    Nie znam się na ogrzewaniu , ale z tego co wiem potrzebne są konkretne dane o grzejniku i pomieszczeniu.

Poziom 12 na forum powinien do czegoś zobowiązywać. "Wróżki" zaczęły strajkować.

Jaki grzejnik ? Moc ? Olejowy to nic nie mówi . Wysokość pomieszczenia też ważna.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 4356808
    elektryk2000
    Specjalista urządzeń chłodniczych
    Ocena: 576
    6m kw. ogrzeje tak, że niezłą saunę sobie urządzisz (taki typowy olejak 2kW)
  • REKLAMA
  • #4 4357460
    uki4
    Poziom 17  
    zdzisław111: to, że posiadam poziom 12 nie oznacza, że muszę się na wszystkim znać. Na forum zadaję pytania na które nie znam odpowiedzi. Oczywiście jeśli ktoś ma w czymś problem a ja będę się znał na tym to z pewnością pomogę....

elektryk2000: ok pytałem ponieważ byłem dzisiaj w Castoramie i podłączyłem go tam na chwile nie był całkowicie rozgrzany ale lepiej oddawał ciepło niż te inne podobne do panelowych.
    On miał 2500Watt.
    Wielkie dzieki i pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #5 4358869
    aawol
    Poziom 14  
    Ocena: 44
    proponuję panel elektryczny, olejak zajmuje sporo miejsca..
    Co do mocy urządzenia to powinieneś przyjąć ( przy wysokości 2,5-2.7 M)
    ok 100 w/m2.
  • #6 4359909
    jogaczew
    Poziom 16  
    Ocena: 19