logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie paczki do ADS PLX3200 na wesele i mały plener do 4000 zł?

szuwar66 09 Paź 2007 21:53 2331 18
REKLAMA
  • #1 4363845
    szuwar66
    Poziom 12  
    witam! jestem początkujący jeśli chodzi o sprzęt wiec prosze wyrażać sie jasno i czytelnie :) właśnie jestem w trakcie zmieniania sprzętu grającego kupiłem już ADS'a plx3200 i potrzebuje do tego jeszcze jakiś paczek...cena jaką chce na to przeznaczyć to ok 4tys. może poleci ktoś jakąś konfiguracje która obsłużyły i wesele i mały plener...nie chciałbym dokupywać jeszcze jednej końcówki bo kasy brak wiec potrzebowałbym czegoś co schodzi do 2 Ohmów...proszę o porady z góry dzięki
  • REKLAMA
  • #2 4364073
    miszkoo
    Poziom 28  
    Ocena: 25
    no za ADS'a zasługujesz na pochwałę (dobry wybór)
    jeżeli chcesz mieć suby osobno to oddzielna końcówka jest konieczna to tego cros no i paczki
    myślę że 4k zł nie oblecą zestawów z oddzielnymi subami
    ale na 4 dobre paczki LDM'a cię stać a 4 pakami idzie zaszaleć szczególnie jak grasz muzykę a nie jesteś zespołem.
  • REKLAMA
  • #3 4364317
    dj arq
    Poziom 25  
    Ocena: 22
    No to gratuluje wyboru, świetny na początek ale ostrzegam, 3200 to już nie zabawka, musisz uważać na paczki bo je rozerwiesz tą spawareczką.
    Za 4kpln to polecam sobie zrobić doły samemu (pomogę jeśli chcesz) Br lub odwrotki (to już kwestia gustu) a góreczki kupić coś używanego tylko na dobrych głośnikach. Stanowczo odradzam wynalazki z alledrogo w stylu 500W za 500zł.