Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MB Atego - błędy na wyświetlaczu.

27 Paź 2007 19:16 10776 15
  • Poziom 15  
    Witam wszystkich! W atego zaświeciła się kontrolka EDC i jednocześnie pojawiła się informacja FR 0 1723 , INS 1 3017. Jeżeli ktoś jest zorientowany w temacie, to bardzo proszę o pomoc.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Poziom 2  
    fr 1723 to przełącznik split /góra dół/ skrzyni a ins podam jutro jak podejrzę w robocie :D
  • Poziom 15  
    Myślę, że ten przełącznik to od jałowego, bo to skrzynka "6". Na razie dzięki.
  • Poziom 9  
    Witam!
    Mam podobny bład wyskakuje mi w moim atego1217 bład..: ABS 1 4249... orientuje sie ktoś czego dotyczy ten bład???
  • Spec od Mercedesów
    romus101 napisał:
    ABS 1 4249... orientuje sie ktoś czego dotyczy ten bład???


    Uszkodzony czujnik prawy tył.
  • Poziom 9  
    Witam szanownych forumowiczów.
    Chciałbym prosic o pomoc w rozszyfrowaniu błędów w mb Atego 1217.
    Pojawiają się następujące błędy
    FR 1 7070
    INS 2 4021
    oraz świeci sie kontrolka EDC
    Podczas wyświetlania tych błędów wyskakuje również strzałka nad znaczkiem koła otoczonego okładzinami,(trzeci symbol od lewej)
    Bardzo proszę o pomoc.
    Dodam że samochód ciężko odpala rano lub nawet jak postoi pół godziny,w serwisie zmienili pompę paliwową nie pomogło, w końcu zmienili filtr paliwa i jakąś uszczelkę kwitując naprawę że auto sprawne.A faktycznie auto pod rząd odpala bez problemu,lecz jedynie jak postoi 30min.to już trudniej odpala.
    Sprawdzane były przewody paliwowe,filtry.
    Dodam że jak się stacyjkę przekręci do momentu włączenia zapłonu i poczeka aż zgasną kontrolki a następnie cofnie do pozycji zerowej i szybko z powrotem to odpala jakby łatwiej,ale to nie jest regułą.
    Z góry dziękuje za cenne wskazówki.
  • Specjalista - układy wtrysku Diesel
    Co było zmieniane? nie tacho? może pedał gazu? Po zaprogramowaniu pedału gazu zniknie 7070 i prawdopodobnie 4021 (jeden z układów nie sparametryzowany).
    Wszystkie te usterki nie mają nic do odpalania. Diagnostyka, a dopiero wymiana czegokolwiek. Wymienisz pół auta a dalej będzie kicha ;P
    scorpionnl1 napisał:
    Sprawdzane były przewody paliwowe,filtry.
    wszystko i nic. Kompresja balans czasy dawka obciążenie itp itd...
  • Poziom 9  
    Po zaprogramowaniu pedału gazu znikło FR 1 7070,ale pojawił sie nowy kod FR 0 4041 oraz zapaliła sie pomarańczowa lampka z lewej u góry.prubowałem go kasować znikała kontrolka EDC ale po odpaleniu z powrotem się pojawiało wszystko.
    Prawdopodobnie była zmieniana deska z wyswietlaczami ale z tego co wiem to nie tacho.Dodam ze kiedyś nie chamował tył wiec jeden fachowiec coś porobił i od tego czasu działa elegancko,ale nie mam pojęcia czy te błędy były wcześniej przed tą naprawą
    łacznie mam dwa błędy
    FR 0 4041
    INS 2 4021
    Oraz świecą sie kontrolki EDC i pomarańczowa bez opisu pierwsza z lewej.
  • Poziom 2  
    Witam mam problem w atego 815 gdyż pojawił mi się błąd FR 03330. Wie ktoś co on może oznaczać?
  • Spec od Mercedesów
    FR 3330 - uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej.
  • Poziom 2  
    Wielkie dzięki. Kolego a gdzie on może sie znajdować?
  • Spec od Mercedesów
    Powinien być przypiety opaska do wiazki kabli pod zderzakiem. Trzeba być czujnym bo go słabo widać.
  • Poziom 11  
    a co to za błąd nr 0 0166 z góry dz
  • Poziom 1  
    czy ktoś wie co to za usterka w ATEGO 1217 99r. FR 01623 i jak ją naprawić
  • Poziom 9  
    Witam panowie mam problem w Atego 1228 2003 z połączeniem z komputerem występuje tylko jeden błąd INS1 0901 jeśli wejdę dalej w opcje na wyświetlaczu występuje opis błąd sieci może ktoś miał taki przypadek i naprowadzi mnie dokładniej z góry dziękuje.
  • Poziom 3  
    "Dodam że samochód ciężko odpala rano lub nawet jak postoi pół godziny,w serwisie zmienili pompę paliwową nie pomogło, w końcu zmienili filtr paliwa i jakąś uszczelkę kwitując naprawę że auto sprawne.A faktycznie auto pod rząd odpala bez problemu,lecz jedynie jak postoi 30min.to już trudniej odpala.
    Sprawdzane były przewody paliwowe,filtry.

    Witam.
    Miałem też problem z ciężkim odpalaniem. Okazało się że zawór zwrotny paliwa powrotnego nie trzymał. Jest on umiejscowiony na górnej części bloku po lewej stronie między 3 a 4 pompą, wkręcony w blok na klucz 24, od góry wkręcony jest gruby powrót paliwa na klucz 22. Grzybek wypracował się i paliwo po kilku godzinach postoju cofało się i było trzeba chechłać. Teraz pali na dotyk.