logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Fujitsu siemens lifebook s7010 uszkodzona płyta główna

T_O_M_A_L_A 28 Paź 2007 22:49 3622 6
REKLAMA
  • #1 4425159
    T_O_M_A_L_A
    Poziom 12  
    Ocena: 8
    Witam
    Mam problem z moim laptopem Podczas próby przemieszczenia komputer zawiesza się lub wyłącza Podejrzewam mechaniczne uszkodzenie płyty głównej (prawdopodobnie w okolicach procesora) Dużo podróżuje z komputerem i bardzo mi to przeszkadza Próbowalem coś z tym zrobić, ale ponieważ jestem laikiem i nie mam odpowiedniego sprzętu do tego typu roboty, zlożylem komputer z powrotem do kupy
    Moje pytanie jest takie:
    Czy ktoś z Forumowiczow zna może dobrego speca w okolicach Bydgoszczy, który zająłby się tym i nie chcial odrazu wymieniac płyty (tzn. żeby bylo tanio)
    Z góry dziękuję za pomoc
    Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 4425283
    bikcs
    Poziom 19  
    Ocena: 4
    Czy oby wszystkie wiatraczki w szczególności od procesora nie są zatarte? Czy gdy laptop pracuje słychać jakieś dziwne dzwięki w szczególności, gdy odpala się go na "zimno"?
  • REKLAMA
  • #3 4425316
    Hucul
    Poziom 39  
    Ocena: 470
    Mam podobny model do naprawy z tym samym objawem . Podaj mi kontakt na PW mieszkam w okolicy , a pracuję w Bydgoszczy .

W moim przypadku objawy są takie :
    podniesienie laptopa do góry - zwis windowsa lub błędy w memteście
    naciśnięcie touchpada lub lewego przycisku w touchpadzie - to samo
    dociśnięcie napędu dvdrw - to samo
    nacisk na obudowę nad hdd (bez znaczenia zamontowany czy bez hdd) - zwis lub błędy w pamięci
    Po rozkręceniu obudowy okazało się , że pomiędzy rdzeniem karty graficznej a radiatorem tkwił kabelek do anteny wifi , płytka łącząca napędy z mainboardem jest mało stabilna . Touchpad jest w pełni sprawny .