Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nie wiem jak podłączyć filtr zasilania w samochodzie

marcintom 01 Lis 2007 20:49 1289 5
  • #1 01 Lis 2007 20:49
    marcintom
    Poziom 9  

Kupiłem filtr zasilania na allegro
    http:******
    Jednak nie dostałem instrukcji obsługi :]

Ogólnie filtr kupiłem żeby uniknąć szumów w głośnikach (pochodzących np z alternatora ) do zasialnia gniazda zapalniczki.

Filtr wygląda tak jak na zdjęciu na allegro czyli wychodzi z niego jeden kabel czerwony a po drugiej stronie dwa czarny i zółty.

Bardzo proszę jeżeli ktoś wie jak to podłączyć powiedzcie jak.
    Wiem nie ma zbyt dużo możliwości ale nie chce czegoś zepsuć.

Jestem laikiem także proszę się nie smiać ;)

0 5
  • Sklep HeluKabel
  • #2 01 Lis 2007 22:48
    paweldziadoszxxx
    Poziom 14  

na moje oko bedzie to tak;) :

zolty zasilanie z akumulatora
    czarny masa
    czerwony na nim uzyskujesz filtrowane napiecie

nie jestem jednak w 100% pewien czerwony i zolty moga byc odwrotnie podlanczane najlepiej zapytaj sprzedajacego...

0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 01 Lis 2007 23:17
    staszek321
    Poziom 14  

tak jak kolega mówi dokładnie

0
  • #4 01 Lis 2007 23:48
    slawekpur
    Poziom 9  

to nic smisznego czasem bez shematu nic nie zrobi czarny masa zulty zasilanie +12v a czerwony to wyjcie masz jeszcze jedno wyjcie zalozyc na alternator kondensator a drugie to masz zaplon na zwlyklym aparacie czyli platynki czy elektonicznym

Moderowany przez Błażej:

Śmieszne też nie jest to, jak piszesz. Ostrzeżenie za tragiczny poziom pisowni.

0
  • #5 02 Lis 2007 00:04
    marcintom
    Poziom 9  

dzięki za odpowiedzi - to na wstępie