logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie programy do deszyfrowania tekstu w Delphi polecacie?

mirekk36 11 Lis 2007 21:06 16562 28
REKLAMA
  • #1 4471047
    mirekk36
    Poziom 42  
    Ocena: 2289
    Witam,

sorry za taki może troszkę dziwny temat ale jestem zielony jeśli chodzi o techniki i algorytmy służące do deszyfracji.

mam pytanie czy ktoś może mi podpowiedzieć jakieś stronki bo jakoś sam nie mogę nic dobrego znaleźć, albo dać znać czy są jakieś chociaż ogólnodostępne programy, które podejmują się prób deszyfracji jakiejś zakodowanej wiadomości?

... mój problem polega na tym, że zrobiłem sobie w Delphi jakąś procedurkę do kodowania stringów (tekstu) .... i teraz mocno zastanawiam się na ile jest taka moja zakodowana wiadomość łatwa do złamania???? pytam bo są ludzie, którzy twierdzą że taki jakiś szczególnie własnej roboty zaszyfrowany tekst to odszyfruje byle jaki deszyfrator .... hmmm tylko ja nie mogę jakoś nadziać się w necie na takie w ogóle deszyfratory. Nie twierdzę, że zrobiłem coś czego nie złamią jakieś tajemnicze wielkie komputery w pentagonie - ale czy spotkaliście takie programiki, które coś takiego próbują robić???

załóżmy że mamy zakodowany tekst i po zakodowaniu posiada on 160 jakichś tam przypadkowych znaków ASCII. Nie mamy więcej informacji czym on jest zaszyfrowany, jakim algorytmem, czy jest jakiś klucz lub klucze? a jeśli są klucze to ilo-bitowe?

.... czy można coś takiego tak wprost odszyfrować - takimi jakimiś programikami?

z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje odnośnie moich zapytań

pozdrówka
  • REKLAMA
  • #2 4473178
    piotrkopec
    Poziom 17  
    Ocena: 2