logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dobór kolumn do Behringer EUROPOWER PMH2000 na próby i małe koncerty

ping_win 14 Lis 2007 22:42 2069 14
REKLAMA
  • #1 4482233
    ping_win
    Poziom 11  
    Witam. Jako, że w temacie akustyki jestem bladozielony i mimo prób znalezienia odpowiedniego tematu to chyba za cienki jestem żeby zrozumieć na jakiej zasadzie dobrać odpowiednie kolumny (moc, impedancja, dwudrożne a może trzydrożne) do wymienionego w temacie Behringera?

W związku z tym, że większość z czytelników tego forum ma ogromną wiedzę na ten temat chciałbym prosić o poradę.

Potrzebne mi przykładowe w miarę dobrze dobrane 2 kolumny do zestawu na co dzień używanego do grania prób zespołu na jakichś 12-15 m2 z ewentualną możliwością użycia tegoż zestawu na koncertach w mniejszych lub średnich lokalach.

Dla ułatwienia podaję link do widoku tylnej ścianki PMH2000 oraz w formacie PDF przedniej i tylnej ścianki + schemat blokowy.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 4487751
    tobiasz1
    Poziom 18  
    Ocena: 18
    Nie wiem ile kasy chcesz przeznaczyć na te kolumny ale polecam LDM pdp 612 lub ewentualnie pxp 515. Weź pod uwagę fakt że z czasem będziesz chciał coś zmienić w zwoim zestawie a te kolumny mają taki zapas mocy że jedyne co w przyszłości wymienisz to wzmacniacz. Ponadto ten wzmacniacz ma nazwijmy to delikatnie średnią jakość i jedyne co może go ożywić to dobre, skuteczne kolumienki.
    Pozdrawiam.
  • #3 4488097
    ping_win
    Poziom 11  
    tobiasz1 napisał:
    Ponadto ten wzmacniacz ma nazwijmy to delikatnie średnią jakość i jedyne co może go ożywić to dobre, skuteczne kolumienki.

No właśnie doczytałem się tego jak szukałem podobnego tematu zanim zadałem zapytanie.

tobiasz1 napisał:
    Nie wiem ile kasy chcesz przeznaczyć na te kolumny ale polecam LDM pdp 612 lub ewentualnie pxp 515.

Jakby to tak delikatnie ująć? :>