Witam szanownych forumowiczów.
Jestem szczęśliwym posiadaczem hondy civic z 96 roku (hatchback'a).
Ponieważ jest ona wyposażona w oryginalną elektrykę pełną, zamierzam w niej zainstalować jakiś alarm z tzw. funkcją komfort. O ile domykanie szyb idzie zrobić bardzo prosto to wg. forum z szyberdachem są jaja, a to dlatego że ma 2 pozycje. Tylko przeczytałem wszystkie posty dotyczące tego zamykania u was i okazuje się że u mnie jest trochę inaczej.
Otóż ja mam trzy przyciski sterujące szyberem. Jeden to odsuwanie, drugi to odchylanie no i właśnie ja mam trzeci czyli zamykanie wszystkiego z obojętnie jakiej jest pozycji. Piszecie tu o module domykania 4 szyb. Wg mojego toku rozumowania wystarczy np. 3 szybę podłączyć pod guzik który u mnie wszystko zamyka. Bo wy piszecie o jakiś krańcówkach i Bóg wie czym jeszcze. Wydaje mi się że u mnie jest to prosta do zrobienia bo do zasterowania zamknięcia wszystkiego służy 3 guzik którego wy nie macie. Piszecie że macie tylko dwa które na wzajem wykonują przeciwległe operacje tylko trzeba nacisnąć drugi raz.
Oświedźcie mnie proszę czy u mnie będzie z tym problem taki jak u was.
Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie moim dylematem.
PS. U mnie wszystko się sprowadza chyba do zasterowania przez ten modół domykania 4 szyb guzikiem, Czyli niby ten guzik jest 3 szybą. Mam rację?
Jestem szczęśliwym posiadaczem hondy civic z 96 roku (hatchback'a).
Ponieważ jest ona wyposażona w oryginalną elektrykę pełną, zamierzam w niej zainstalować jakiś alarm z tzw. funkcją komfort. O ile domykanie szyb idzie zrobić bardzo prosto to wg. forum z szyberdachem są jaja, a to dlatego że ma 2 pozycje. Tylko przeczytałem wszystkie posty dotyczące tego zamykania u was i okazuje się że u mnie jest trochę inaczej.
Otóż ja mam trzy przyciski sterujące szyberem. Jeden to odsuwanie, drugi to odchylanie no i właśnie ja mam trzeci czyli zamykanie wszystkiego z obojętnie jakiej jest pozycji. Piszecie tu o module domykania 4 szyb. Wg mojego toku rozumowania wystarczy np. 3 szybę podłączyć pod guzik który u mnie wszystko zamyka. Bo wy piszecie o jakiś krańcówkach i Bóg wie czym jeszcze. Wydaje mi się że u mnie jest to prosta do zrobienia bo do zasterowania zamknięcia wszystkiego służy 3 guzik którego wy nie macie. Piszecie że macie tylko dwa które na wzajem wykonują przeciwległe operacje tylko trzeba nacisnąć drugi raz.
Oświedźcie mnie proszę czy u mnie będzie z tym problem taki jak u was.
Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie moim dylematem.
PS. U mnie wszystko się sprowadza chyba do zasterowania przez ten modół domykania 4 szyb guzikiem, Czyli niby ten guzik jest 3 szybą. Mam rację?
Moderated By norbert.s.:Poprawiłem tytuł.
Potrzeba w nim konkretów, a nie poezji.