logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Tonsil Maestro 130 czy Mistral - które lepsze do małego pokoju 12m2?

malymaly58 03 Gru 2007 20:02 3722 14
REKLAMA
  • #1 4548220
    malymaly58
    Poziom 10  
    Witam jestem początkujący w tych sprawach(audio) i dlatego pytam was o radę.Zakupiłem głośniki Tonsil Maestro 130,wspułpracują ze wzmacniaczem Diora WS 442.I szczerze mówiąc mam pewien niedosty.Moge zamienić je na zestaw Mistral i pytam czy warto(oczywiście ze zwrotem róznicy cenowej).Obydwa zestawy byłyby nowe.Mam niewielki pokój ok 12m2.Zestaw słuzy do słuchania muzyki(hip hop,house,rock).Poprostu nie wiem czy warto wymieniac Maestro na Mistrale.Maestro niby droższe cięższe i lepsze pasmo przenoszenia ale o Mistralach przeczytrałem wiele dobrego i dlatego pomyslałem o zamianie.No i Mistrale 3 drozne i wieksze mocą chociarz lżejsze.Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.Pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 4548353
    RADUL
    Poziom 21  
    Ocena: 14
    Nie warto wymieniać - za to warto poczekać, aż Maestro w pełni się wygrzeją, co może potrwać nawet kilka miesięcy. Z czasem będą grać coraz lepiej, spróbuj pokombinować z ich ustawieniem - może to przynieść niesamowitą poprawę brzmienia.Ekspertem od Maestro II 130 jest forumowicz Rosim, prawdopodobnie nawet w tym wątku udzieli Ci kilku cennych wskazówek.
  • #3 4548718
    malymaly58
    Poziom 10  
    Mam nadzieje i licze na wiecej wypowiedzi i wskazówek ponieważ musze jak najszybciej dac odpowiedz czy zamieniam kolumny czy nie:/
  • REKLAMA
  • #4 4548763
    RADUL
    Poziom 21  
    Nie zmieniaj - znasz powiedzenie: zamienił Stryjek...?
    Odsuń kolumny od ścian, zapewnij im trochę wolnej przestrzeni, a przede wszystkim niech cały czas grają - przyspieszy to ich wygrzanie się.
  • #5 4549106
    rosim
    Poziom 15