logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nie jestem programista ale mam problem z bankiem - pomocy

Poke 09 Gru 2007 15:23 1455 11
REKLAMA
  • #1 4569278
    Poke
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Mam kolumne cyfr i mam sume - problem w tym ze nie wiem ktore cyfry z kolumny zostaly wlaczone do tej sumy - czy istenie jakas mozliwosc aby znalesc te cyfry ktore daja w wyniku dodawania w/w sume.

Bankowi pojawila sie na koncie pewna kwota - jest z "kosmosu", chcialbym wiedziec skad onie to wzieli.
  • REKLAMA
  • #2 4569447
    Seba85
    Poziom 17  
    Ale gdzie jest ta kolumna i suma? W programie, który łączy się z bazą danych? Czy gdzie? Tak BTW to niewiele ma to wspólnego z programowaniem...
  • #3 4569464
    Poke
    Poziom 11  
    Nie, mam ja w notatniku. I sume "bankowa" takze. Co do programowania to imho ma to bardzo wiele wspolnego - dla kogos to moze byc 5 minut pracy aby napisac taka procedurke. Stad prosba o pomoc.
  • #4 4569842
    Seba85
    Poziom 17  
    No dobra, no to teraz pytanie: jaki jest format danych? I to są cyfry czy liczby? Jeżeli liczby rzeczywiste, to jak są oddzielana część całkowita od ułamka, kropką czy przecinkiem? Najlepiej jakbyś podał krótki przykład jak wygląda taki plik, wystarczy kilka liczb.
  • REKLAMA
  • #5 4569857
    RhinoRace
    Poziom 17  
    uruchom exela - wklej tam ta kolumne i uzyj wbudowanej forumluy SUMA() ;) - szybkie, proste i kazdy moze to zrobic
  • REKLAMA
  • #6 4569942
    Seba85
    Poziom 17  
    Ja ten problem zrozumiałem tak: mamy kolumnę liczb i podaną sumę, a program ma wyliczyć jakie liczby z kolumny wchodzą do tej sumy... Jeżeli dobrze to zrozumiałem, to nie da się tego zrobić w excelu.
  • REKLAMA
  • #7 4570489
    RhinoRace
    Poziom 17