Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault 19 92r 1.7 + LPG. duże spalanie i syczenie z silnika

14 Gru 2007 13:24 7457 16
  • Poziom 15  
    Witam, pierwszym problemem z jakim sie borykam to duże spalanie mojej reni 19. Samochód za każdym razem odpalany na benzynie a jeździ na gazie. butle mam firmy STAKO z 2004 pojemności 40 L wchodzi do niej na maxa 35L gazu. obecnie taki zbiornik starcza mi na przejechanie około 190km w miescie :/ to straszne !. Jestem studentem kupiłem se auto na gaz by tanio dojezdzac na uczelnie a tu sie okazje ze mam drożej niż na benzynie 18l / 100km to przesada. Instalacja zamontowana w 2004 roku. Dodam ze jest to śilnik F2N (chyba, lub F3N) posiada jednopunktowy wtrysk. Instalacja montowana w ElpiGaz.

Chciałem mieć tanie autko a tu wielkie G.

Co może być powodem takiego spalania ?? odpala normalnie, jakos przyspiesza wkreca sie na obroty jak należy..

Dodam jeszcze ze za silnikiem (od kokpitu od strony kierowcy) słychać syk po odpaleniu silnika. zarówno na LPG jak i benzynie. to mnie nie pokoi. wymontowałem filtr powietrza, sprawdziłem rurki doprowadzające powietrze i nadal syczy.. czy to może być powod wysokiego spalania ?? i skad ten syk sie bierze ?? czyżby uszczelka pod głowica ??
  • Poziom 21  
    A może zbyt wysokie spalanie jest spowodowane uszkodzeniem instalacji gazowej, rozszczelnienie. Nie czuć w kabinie gazu?
  • Poziom 15  
    No wlaśnie nie, w kabinnie nie czuć gazu ani spalin wydje sie być szczelna. silnik tez "obwąchałem" jak jest na gazie to troche czuć gazem a jak na benzynie to troche czuć benzyna właśnie z tamtąd skąd dochodzi syk..

Myslałem ze ten syk to rozszczelnienie instalcji i dlatego takie "spalanie" ale syczy również na benzynie więc to nie to.
  • Poziom 14  
    Witaj. Co się tyczy dużego spalania to musisz zrobić kompletną