Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

proszę o parę opinii na temat radia...i głośników

daimoku 15 Dec 2007 17:00 2636 10
  • #1
    daimoku
    Level 10  
    Hmm przykładam sie do zakupu radia samochodowego :)
    oczywiście w grę wchodzą tylko Alpinki lub Clarki :)

    radio chce wziąść na raty z media markt albo z saturna ;) cena... do 1200 zł

    hmm clarki z serii 7 są droższe więc odpadają :( myślałem nad Alpiną CDA 9881rb, CDA 9883 i CDE 9854. Może ktoś mi doradzi, który z tych 3 wybrać... (skłaniam się raczej do cde9854) :-D



    ps. dzisiaj idę odtłuszczać drzwi, a jutro będzie wygłuszanie ehehe :)

    na razie mam jakieś słabe głośniki dwudrożne w Pugu 106 :D hmm po wypłacie planuję dołożyć głośniki lepsze.. :) i tutaj zaś dylemat..

    czy wybrać...

    a) Phonocary 2/541 PT1602 z serii pro tech
    b) Phase Acoustic PA 1601
    c) Audio System R-165 z serii Radion
    d) DLS PS6a
    e) Morel Pulse 6
    f) Rainbow SLX 265 Deluxeinstaller
    g) Ground Zero Hydrogen HC165X
    h) TMA T6.5SC2 (JL AUDIO)
    i) Earthquake FC 6.2 R
    j) Impact PG 65.S
    k) Kicx AL 6.3
    l) MB Quart DSG216
    m) Rockford Fosgate P1S62
    n) μ-Dimension μ-Jr. Comp 6
    o)Dego ST-650 Starline
    p) PowerBass 3XL-6C


    hehe tak więc sami widzicie, że dylemat ogromny :)
    całość będzie napędzać już niedługo, prawdopodobnie Magnat rx44
  • #2
    BlueSystem
    Level 28  
    Odpuść sobie serie cde w alpine :P, CDA są lepsze, Szczególnie polecam CDA 9812 RB, Na allegro mozesz kupić czasami też na raty i z gwarancją.
  • #4
    crazy_88
    Level 42  
    Są porównywalne glosniki

    pb 3xl6c jakość i kopyto w jednym uniwersalne
    dego to wiadomo jakość ale tylko do muzy rock i wolniejszej
    udimension przyzwoita jakość też uniwersalne przyjemny tweeter

    to tyle odemnie:P

    phonocar protech typowy sprzęt do ostrego grania
  • #5
    daimoku
    Level 10  
    wróciłem z mrozu :D zdjąłem tapicerkę, żeby sobie przeczyścicć rozpuszczalnikiem karoserie,żeby jutro wygłuszać... hmm byłem w szoku wygłuszenie już było:/ jakieś dupiate maty polimerowe w jednym kawalku mata była... popękana cała i świstała i grała jak sama chciała... :)jakiś szwab robił i kichę odwalił hehe :)
    hmnmm co do tego pionka... nie chcę pionka :D uznaję tylko parę marek , akurat pioneer się w tej elicie nie mieści :D beckera albo nakamichi bym chciał :D a najlepiej samego decka ;)
    co do głośników hmm słucham różnej muzyki , zależnie od nastroju, od soulu, rnb po hard techno :D zależy mi na dynamice :) i żeby tweetery za ostre nie były .. :)

    Dodano po 8 [minuty]:

    cooler ! wrote:
    mysle z od tej alpinki 9812RB
    lepiej zagra to radyjko PIONEER DEH 88RS
    http://www.pioneer.pl/pl/products/25/121/61/DEH-P88RS/index.html

    "Stowarzyszenie EISA, jury redaktorów z 50 europejskich czasopism elektroniki użytkowej, uznało DEH-P88RS za ‘ Najlepszy radioodtwarzacz samochodowy w Europie w roku 2006-2007 ’. "


    cooler nie chcę takiego, bo jak mi panel upadnie to delfinki pozdychają :D
  • #6
    cooler !
    Level 17  
    o ile mnie pamiec nie myli
    to po raz pierwszy delfinki zastosowal clarion w swoim radioodtwarzaczu :D:D:D
    zreszta zrobisz co bedziesz chcial
    alpina fakt wyzsze modele robi fajne ale cena juz jest wysoka
    natomiast calrion .. szkoda gadac
  • Helpful post
    #7
    crazy_88
    Level 42  
    Do tego typu muzy powerbass 3xl6c będą jak znalazł.
  • #8
    BlueSystem
    Level 28  
    cooler ! wrote:
    o ile mnie pamiec nie myli
    to po raz pierwszy delfinki zastosowal clarion w swoim radioodtwarzaczu :D:D:D
    zreszta zrobisz co bedziesz chcial
    alpina fakt wyzsze modele robi fajne ale cena juz jest wysoka
    natomiast calrion .. szkoda gadac


    Słucham ? Co Clarion ? Człowieku nie wiesz co piszesz to nie pisz wogole, Clarion robi duzo duzo lepsze jakościowo radia od pioniera, Od Alpine też, bo porownywalne modele alpinki są 2x drozsze niz ta sama półka Clariona, więc możesz kupić coś o wiele lepszego. Co do pioniera, to jest daleko daleko za tymi producentami. Nie wspomne o nakamachi, ale to już inna bajka.
  • #9
    cooler !
    Level 17  
    twoje twoje zdanie - twoja wola
    kup radio za 8000zł i bedzie luzik (moze jakis Denon)

    a Claron nigdy dla mnie bardzo dobrych radioodtwarzaczy nie robil - za to kiedys byly fajne (ladnie graly i wygladaly ok) teraz to mega kosmos
  • #10
    daimoku
    Level 10  
    hehe :P cooler niemam 8000 zl :P poza tym co , mam podwoić cenę auta ? :D

    co forum to inne opinie ;) na jednym polecaja clarka zamiast alpiny na drugim zas alpine hehe :D kuźwa w końcu se kupię soniacza hahahahah :D
    <w życiu :arrow: > :D
  • #11
    cooler !
    Level 17  
    wszystko zalezy jaki masz budzet na radio i czy ma byc nowe czy moze byc uzywane

    co z tego ze ktos ci powie bierz alpine
    a ty masz 500zł - i co ???
    Żadna Alpina nowa za 500zł nie zgra - juz lepiej w tej cenie pewnie zagra JVC i kenwood