Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WHIRLPOOL AWM 243-500_Nie spuszcza wody

15 Gru 2007 18:54 2882 8
  • Poziom 2  
    Witam!! Mam problem z pralką WHIRLPOOL AWM 243-500.Pralka pracuje normalnie do momentu gdy ma spuścić wodę po płukaniu.Wtedy zatrzymuje się na chwile nie spuszcza wody i nie wiruje.Muszę jednak zaznaczyć że dzieje się tak przy drugim i kolejnym praniu
    Czyściłem zbiorniczek od hydrostatu , filtr pompki(pompka sprawna)Nie wiem co z programatorem.
    Nie wiem co to może być:?:
  • Specjalista AGD
    Prawdopodobnie silnik pompy do wymiany, ale na wszelki wypadek w momencie kiedy się zatrzymuje, podepnij miernik i sprawdź czy jest podawane 230V na pompę.
  • Poziom 23  
    wymień pompe i po temacie bo magnetycznej pompy nigdy nie sprawdzisz do końca
  • Poziom 2  
    Ale silnik od pompy chodzi ,bo spuszcza wodę po praniu,tylko nie spuszcza po płukaniu,ale na wszelki wypadek sprawdzę miernikiem jak kolega "nares" radził!
  • Poziom 1  
  • Poziom 2  
    Sorki że nie w tym dziale.Ale problem jest nadal nie rozwiązany pompka jest ok,obawiam się ze to jest programator tytlko nie wiem jak to sprawdzić
  • Specjalista AGD
    nares napisał:
    Prawdopodobnie silnik pompy do wymiany, ale na wszelki wypadek w momencie kiedy się zatrzymuje, podepnij miernik i sprawdź czy jest podawane 230V na pompę.

    Sprawdziłeś :?:
  • Poziom 10  
    Kolega napisal ze spuszcza wode po praniu ale po plukaniu nie. Wiec najprawdopodobniej upalily sie styki na programatorze. Bo z opisu wyranie widac ze pompa jest ok. A zasilanie na pompe idzie ze stykow programatora.
  • Poziom 2  
    Sorry,że sie nie odzywałem,ale zapracowany strasznie jestem,będę miał czas w sobotę to sprawdzę napięcie i styki na programatorze,jak tylko wyczaję co powoduje problem to się odezwę bo nie ukrywam ,że zależy mi na tym ,żeby naprawić praleczkę -:)