logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaki programator do kości flash 29F010 AMD PLCC32 z Seata Ibizy 1.9 TDI?

MAJSTER XXL 18 Gru 2007 13:19 6006 3
REKLAMA
  • #1 4600209
    MAJSTER XXL
    Poziom 29  
    Ocena: 421
    Witam!
    Jestem na razie amatorem jeśli chodzi o samochody. Ciekawi mnie w ogóle jakie parametry silnika poddaje się elektronicznemu tuningowi i dlaczego to jest takie drogie? Mam wyjęte 2 kości pamięci flash 29F010 firmy AMD w wersji PLCC32 z seata z jakimś wsadem po tuningu i chciałem podejrzeć ten wsad na laptopie. Jaki polecacie programator do tych kości?
  • REKLAMA
  • #2 4603046
    pivvo
    Poziom 23  
    Ocena: 155
    wystarczy zwykły willem
    musisz oczytać zawartości tych kości, tu na elektrodzie są programy od obróbki zawartości tych pamięci np WinOls można też ze strony EVC pobrać wersję demonstracyjną (brak możliwości zapisu ale do oglądania map idealna)
    to były odpowiedzi techniczne a co do ceny to ja mam swoją teorię:
    1. wszyscy tunerzy głoszą że każde autko wymaga indywidualnego strojenia a to kosztuje (nie doświadczyłem tego bo kupiłem chipa na Allegro i bez strojenia działa)
    2. przed i po za chipowaniu pomiary na hamowni czasem kilkukrotne strojenie, (też tego nie doświadczyłem ale miałem okazję startować ze świateł i na autostradzie z czerwonym TDI nie miał szans)