logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Router, switch czy hub? (Proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!)

zajcu81 18 Gru 2007 16:46 4515 10
REKLAMA
  • #1 4600807
    zajcu81
    Poziom 11  
    Jestem podłączony do osiedlowej sieci łącze 6MB i mam tylko jedno gniazdko sieciowe. Kupiłem sobie ostatnio drugi komputer i chciałbym do niego również podpiąć internet. Proszę o radę jak to zrobić?
    Z tego co czytam na różnych stronkach to najlepiej wypada switch. Znalazłem parę na allegro i są w miarę tanie do 50zł jest już spory wybór przykładowo Switch TP-Link TL-SF1005D na 5 portów.
    Routery z tego co czytam strasznie zamulają i net chodzi bardzo wolno a niektóre się strasznie wieszają.
    O hubach nie znam zanych opinii.
    Nie mniej proszę o pomoc w tym temacie, gdyz przyznam szczerze nie znam się na tym.

Post był raportowany.
    (Proszę o pomoc !...!) – ozdobnik? -->REGULAMIN pkt 11. [hefid]
  • REKLAMA
  • #2 4600869
    Hrabia322
    Poziom 16  
    Ocena: 38
    Switch jest jednym z najlepszych rozwiań bo potrafi skutecznie przełączać komputery(jak sama nazwa wskazuje) rutery natomiast jest to starsza wersja.... i one już wychodzą z "mody". Lecz na 2 komputery też by były ok. Dla twojego rozwiązania najlepszy będzie switch najprostszy wystarczy... na rynku można spotakc bardzo różne nawet z podziałem łącza. Swich bardzo łatwo się konfiguruje do tego dostaniesz kabelek stawiasz na biurku a do drugiego kompa dorabiasz kabelek.
    A z hub-ami na rj45 się nie spotkałem czy one w ogóle istnieją? One chyba są tylko na rozdzielanie USB.
  • #3 4600936
    Zenek
    Poziom 30  
    Ocena: 134
    Coś zamieszane...switch to nowa wersja routera? Albo z tym hubem, jakie gniazda ma np ten z wikipedii Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany
  • REKLAMA
  • #4 4600946
    zajcu81
    Poziom 11  
    Zdecyduję się zatem na switcha!