logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak skonfigurować Planex GW-AP11SP? Zmiana sieci i dostęp przez przeglądarkę

Radek_CB 28 Gru 2007 17:29 9589 16
  • #1 4632657
    Radek_CB
    Poziom 13  
    Ocena: 5
    Witam. Mam AP Planex gw-ap11sp. Jestem początkujący w tym temacie i mam nadzieję że ktos mi tu pomoże. Jak mogę zmienić sieć i dowolne konfigurować tego APka? W jaki sposób się tego dokonuje, czy instaluje się jakiś programik czy wchodzi się przez przeglądarkę? Z góry dziękuje za wszytkie odpowiedzi. pozdrawiam
  • #2 4634410
    mbo
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 845
    Na początek proponuję zerknąć do instrukcji.

AP konfiguruje się zwykle przez przeglądarkę na stronie WWW.
  • #3 4637738
    Radek_CB
    Poziom 13  
    Patrzyłem w instrukcji (jak masz ochotę to jest na pdf w internecie) i nic nie mogłem na ten temat znaleźć, zwłaszcza ze jest w języku angielskim. Dzieki za chec pomocy.
  • #4 4637786
    wojek stasiek
    Poziom 12  
    Ocena: 3
    Musisz zainstalowac sobie odpowiedni program a przez www jak klega pisze wchodzi sie tylko do D-link i Asmax.
  • #6 4642745
    Piotras_C
    Poziom 21  
    Ocena: 15
    Witam

Na stronie 15 w/w instrukcji wyraźnie jest napisane, że w przeglądarce należy wpisać adres 192.168.100.100 a następnie
    user name: admin
    password: 0000

Pozdrawiam

Piotr
  • #7 4643670
    Radek_CB
    Poziom 13  
    Po wpisaniu tego IP przeglądarka mówi że nie ma takiej strony. Co robić dalej, może trzeba zmienić jakieś ustawienia?
  • #8 4644074
    salmon
    Ocena: 262
    wojek stasiek napisał:
    Musisz zainstalowac sobie odpowiedni program a przez www jak klega pisze wchodzi sie tylko do D-link i Asmax.